برنامه یاد بعضی نفرات
 
اسداللهی: تمام دغدغه من نشان دادن موسیقی آذربایجان است
موسیقی ما - گروه وحید اسداللهی از هنرمندان صاحب سبک نقاره در ایران و جمهوری آذربایجان، در این دوره جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت. تمام قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد، از موسیقی فولکلور آذربایجان انتخاب شده بود و سه خواننده به نام‌های شهاب میرزایی، میر بهاءالدین خراسانی و افشار مؤذن‌زاده اردبیلی، گروه را همراهی کردند.

وحید اسداللهی سرپرست گروه و نوازنده نقاره درباره این اجرا گفت: اجرای خیلی خوبی در جشنواره داشتیم و من بسیار راضی هستم. خوشبختانه مخاطبانی که برای دیدن اجرا آمده بودند نیز با رضایت کامل از سالن خارج شدند. ما برای اجرا در جشنواره تمرینات خوبی انجام دادیم و جا دارد از تمام نوازندگان و خوانندگان به خاطر اجرای خوبشان تشکر کنم.

او ادامه داد: به نظر من موسیقی ما به‌اندازه کافی مشکلات دارد و فکر می‌کنم نباید با تحریم کردن جشنواره موسیقی فجر این مشکلات را بیشتر کنیم. به هر حال هر موزیسین عقیده و طرز فکری دارد. من در حوزه موسیقی اقوام فعالیت می‌کنم و با یک دید و نگرشی دیگر به این موضوع نگاه می‌کنم. فکر می‌کنم ما باید در این جشنواره حضور پیدا می‌کردیم.

این نوازنده همچنین گفت: تمام دغدغه من این است که موسیقی منطقه خودم را به مخاطبان موسیقی نشان دهم. ما موظف هستیم که موسیقی اقوام را به گوش مردم برسانیم و اگر از این مسئولیت شانه خالی کنیم، شاید این موسیقی به یک شکل دیگر خودش را نشان بدهد که این موضوع به نفع موسیقی اقوام نیست.

او در پایان گفت: البته انتقادی نیز از جشنواره داشتم و آن تبلیغات کم جشنواره بود. برای یک فستیوال موسیقی بزرگ مانند فجر باید تبلیغات گسترده‌ای نیز صورت می‌گرفت و تبلیغات باید در تمام سبک‌های موسیقی انجام می‌گرفت. عده‌ی زیادی از مخاطبان از برگزاری کنسرت ما در جشنواره موسیقی فجر اطلاع نداشتند و من هم فرصت زیادی برای تبلیغ کنسرت در فضای مجازی نداشتم. به هر حال امیدوارم تدبیری اندیشیده شود تا در سال‌های آینده تبلیغات جشنواره بیشتر شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر چهارشنبه 23 بهمن تا اول اسفند برگزار شد.

 

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 01:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اسداللهی: تمام دغدغه من نشان دادن موسیقی آذربایجان است | موسیقی ما