برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوازنده‌ی نامی ایران این بار رهبر ارکستر تئاتر دولتی آذربایجان می‌شود
«بردیا کیارس» آرشین مالامان را رهبری می‌کند
موسیقی ما - «بردیا کیارس» - آهنگ‌ساز و رهبر ارکستر- که به تازگی اجراهای موفقی را همراه با ارکستر سمفونیکِ تهران داشته است، رهبر مهمان ارکستر تئاتر دولتی آذربایجان می شود. این دعوت از سوی «علی قسمت لالایُف» هنرمند ملی و رئیس تئاتر دولتی آذربایجان صورت گرفته و قرار است «کیارس» دو اپرای «اون نشد این یکی» (مشهدی عباد) و «آرشین مالالان» را به همراه این ارکستر اجرا کند.

ارکستر تئاتر دولتی آذربایجان از این آهنگ‌ساز، نوازنده و رهبر ارکستر به عنوانِ «هنرمند عالی» یاد می‌کند و در معرفی این برنامه نوشته است: «بردیا کیارس که اجراهای موفق زیادی در کشورهای اروپایی داشته اند، در ایام عید، نوروز رهبری نمایش‌های آرشین مال آلان و مشهدی عباد را که در سالن تأتر موزیکال آکادمی دولتی آذربایجان برگزار خواهد شد، رهبری می‌کند. این دو اثر از ساخته‌های «حاجی‌یف» است.

قرار است روزهای 21 20 و 23 و 24 مارس، نمایش  و 22 و 25 مارس آرشین مالامان اجرا خواهد شد. در این اجراها «آقاخان» – خواننده‌ی معروف- شرکت خواهند داشت.

«بردیا کیارس» ششم بهمن‌ماه ارکستر سمفونیک تهران را رهبری کرد. او به عنوانِ رهبر البته فرصتِ اندکی برای این تمرین داشت و درباره‌اش گفت: «با کمال میل رهبری این ارکستر را پذیرفتم؛ گمان می‌کنم هر موسیقی‌دانی آرزو دارد تا به عنوان رهبر جلوی ارکستر سمفونیک کشورش بایستد و هر کاری از دستش بر می‌اید برای ارتقای موسیقی کشورش انجام دهد.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 16:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بردیا کیارس» آرشین مالامان را رهبری می‌کند | موسیقی ما