برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش آقای مشکی پوش به استفاده از تصویرش در یک همایش
رضا صادقی: از کَرده ها و ماندن هایم کنار مردم، هرگز پشیمان نیستم
موسیقی ما – انتشار تصویری از آقای مشکی پوش در فضای مجازی و برخی واکنش ها به این تصویر، باعث شد این خواننده توضیحاتی را ارائه دهد.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی در واکنش به برخی حرمت شکنی ها در فضای مجازی با استناد به انتشار یک عکس، گفت: «از کَرده ها و ماندن هایم کنار مردمی که از نزدیک میشناسم شان، هرگز پشیمان نیستم. بر این باورم که عزت و احترام هنرمند چیزی ست که خداوند به آنها اعطا کرده و حفظ و صیانت از آن هم از سوی اوست. اما با دیدن رفتارهای برخی در فضای مجازی و این توهین ها، کمی احساس غربت کردم.»

صادقی افزود: «از ما که گذشت ولی کمی نسبت به کسی که بیشترین آسیب را در حمایت پرافتخار از مردمش دیده، منصف باشیم. سالهای پیش که صفحات مجازی وحود نداشت، فردی به من گفت: «از افکارت دست بکش، با باورها نمیشود زندگی کرد». ولی من در پاسخش گفتم: «هر جا لازم باشد مردم بخندند یا آرام شوند، همیشه خواهم بود چون معتقدم در همه سرزمین ها، این مردمان آن جامعه هستند که همیشه به یک جریان و فرد ماندگاری میدهند».

راستش برای من افکار آن فرد چندان مهم نبود ولی در سالهای گذشته هر سال با یک اتفاق هزاران «درود به شرفت» شنیدم و با رفتاری دیگر «تُف به شرفت» به سمتم سرازیر شد. ولی ماندم و تحمل کردم. فقطبه عشق همین مردم.» وی درباره انتشار تصویرش در یک همایش انتخاباتی گفت: «در هر صحنه ای که پا گذاشتم، برای حال خوب مردمم بوده وگرنه به لطف همین مردم هیچ نیاز مالی ای ندارم. خصوصا آنهایی که کنسرت رفتن برایشان آرزو شده در این روزگار تلخ تر از زهر. اگر در این برنامه بودم و خواندم با پسوند «حضور» بوده و نه «همراه». شیطنت هایی هم که شده به هر حال از سوی همین مردم پاسخ داده خواهد شد.»

رضا صادقی گفت: «این آخرین بار است که در این مورد حرف میزنم و روی صحبتم با آنهایی ست که دو دهه بودنم در کنار همین مردم را زیر سوال بردند. برخی هم که همیشه هستند تا از این فرصت ها برای تخریب من خوشحال شوند و با سوء تعبیرهای بی ربط، نام و نشانی برای خود دست و پا کنند. بارها خواستم این فضای مسموم مجازی را رها کنم و بروم ولی دوستان و اطرافیان مانع شدند. این روزها باز هم این فضای مسموم حالم را خراب کرده و باید فکری دوباره برای ادامه حضورم داشته باشم.»

گفتنی ست استفاده از تصویر رضا صادقی (تصویر زیر) برای تبلیغ یک همایش انتخاباتی روز گذشته در فضایمجازی به شدت خبر ساز شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 13:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: از کَرده ها و ماندن هایم کنار مردم، هرگز پشیمان نیستم | موسیقی ما