برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت اوهام پس از پنج سال
شهرام شعرباف به همت نشر جوان روی استیج می‌رود
بازگشت اوهام پس از پنج سال
گروه اوهام به سرپرستی و خوانندگی شهرام شعرباف در سالن اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود. این گروه با ترکیبی متفاوت به همت و پیگیری نشروپخش جوان در تاریخ 16 اسفند ماه به اجرای آثار گذشته‌اش با تمرکز بر آلبوم نهال حیرت می‌پردازد.
این گروه که اواخر دهه هفتاد با ایده‌ پردازی‌های شهرام شعرباف، شاهرخ ایزدخواه، مانی صفی‌خانی و زرتشت سلطانی شکل گرفت بارها درگیر تغییر اعضا و چالش‌های مختلف شد. از دیگر اعضایی که تا به حال با این گروه همکاری داشتند می‌توان به بابک آخوندی، پویا شمالی، کسرا ابراهیمی، سیاوش امامی، نیما رمضان، علی باغفر و بسیاری دیگر اشاره کرد.
اوهام پس از مهاجرت شهرام شعرباف مدتی کم کار شد اما با بازگشت او آلبوم این خرقه بیانداز منتشر شد، چندین اجرا در سالن آزادی و اریکه ایرانیان برگزار شد و آلبوم اجرای زنده آن‌ها هم منتشر شد. پس از آن درگیری‌های مختلفی برای اوهام ایجاد شد و در نهایت توانستند سال گذشته تک آهنگی رسمی برای تیتراژ برنامه فرمانده تولید کنند. همچنین قرار بود آلبوم نهال حیرت را با مجوز رسمی منتشر کنند که هنوز این امر محقق نشده است.
در اجرای پیش رو بابک ریاحی‌پور که در هسته اولیه اوهام حضور داشته کنار شهرام شعرباف خواهد بود اما شاهرخ ایزدخواه به دلیل اقامت و درگیری‌هایش در کانادا نمی‌تواند همراه گروه باشد. همچنین برخی از نوازنده‌های گروه رادیو به عنوان نوازنده مهمان کنار گروه اوهام هستند. لازم به ذکر است علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 19:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازگشت اوهام پس از پنج سال | موسیقی ما