برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت
عذرخواهی بنیاد رودکی به‌خاطر حواشی کنسرت ارکستر سمفونیک تهران
موسیقی ما - بنیاد رودکی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص اجرای پرحاشیه سوم بهمن ماه ارکستر سمفونیک تهران ارائه و در آن از مخاطبین و حاضران در سالن عذرخواهی کرد.
 
 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«نظر به حواشی و مشکلات رخ‌داده در اجرای اخیر ارکستر سمفونیک تهران، به اطلاع می‌رساند آقای شهرداد روحانی در تاریخ ۲۶ دی‌ماه، رسماً به بنیاد رودکی اعلام می‌کنند که به دلیل بیماری و انجام امور درمانی امکان رهبری ارکستر سمفونیک تهران را در تاریخ سوم و ششم بهمن‌ماه نداشته و ایشان با اطلاع بنیاد رودکی در مرخصی بودند.
 
از سوی دیگر و به دلیل آن که اجرای ارکستر برنامه‌ریزی‌شده و تمرین‌های ارکستر و نیز اطلاع‌رسانی و بلیت‌فروشی انجام شده بود، مذاکرات لازم با آقای منوچهر صهبایی انجام شد تا به‌عنوان رهبر مهمان این اجرا را رهبری کنند و پس از توافق دو طرف، اجرای ارکستر به رهبری ایشان اطلاع‌رسانی شد.
 
اظهارات آقای صهبایی به‌عنوان رهبر مهمان در ابتدای برنامه، خارج از شرح فعالیت رهبر مهمان بود و افزون بر آن که زحمات نوازندگان گران‌قدر ارکستر، جناب آقای روحانی و حتی خود ایشان را تحت‌الشعاع قرار داد، آزردگی عمیق مخاطبان ارکستر سمفونیک تهران را نیز موجب شد.
 
بنیاد رودکی لازم می‌داند از مخاطبان حاضر در سالن و کلیه علاقه‌مندان به ارکستر سمفونیک تهران عذرخواهی کند و با بررسی کامل موضوع، اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار آن را اتخاذ کند.»‌
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 12:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عذرخواهی بنیاد رودکی به‌خاطر حواشی کنسرت ارکستر سمفونیک تهران | موسیقی ما