برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پیانو آواز مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش برگزار شد
مرور خاطرات گروه «ژوان» در تالار وحدت
موسیقی ما - کنسرت پیانو آواز «مهدی یغمایی» و «علیرضا قرایی‌منش» شامگاه 6 دی ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد. مهدی یغمایی و علیرضا قرایی‌منش اعضای گروه ژوان را تشکیل می‌دهند که در این شب با دوستدارانشان خاطره‌بازی کردند.

کنسرت با پخش یک کلیپ خاطره‌انگیز از موزیک‌ویدیوهای قدیمی تا جدید آغاز شد و با قطع شدن آن صدای پیانو به گوش رسید. علیرضا قرایی‌منش همراه با پیانو از پایین استیج تالار وحدت به بالا آمد و کنسرت پیانوآواز یغمای و قرایی‌منش آغاز شد. قطعه‌ «زمان» نخستین قطعه‌ای بود که در این کنسرت اجرا شد و در ادامه قطعات «امید دارم»، «شب»، «بهت قول میدم»، «ستاره جون»، «منو درک کن»، «دختر بهار»، «سایه»، «عشق»، «چقدر سرده»، «بگو حرفاتو»، «نیستی ببینی»، «یه حالی دارم این روزا»، «به فکرم باش»، «دریا» و «حس می‌کنم تورو» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. همچنین همخوانی حاضرین با قطعات قدیمی این گروه که حدود 13 سال از انتشار آنها می‌گذشت در نوع خود جالب بود.

بابک صحرایی، امیرعباس گلاب، فردین ناجی، ایلیا منفرد، مونا پرویزی، محبوبه عزیزی، مهدیه عرب، سارا امیری، پویا پورنیک، سحرناز افتاده، پیام اینانلویی مهمانان حاضر در این کنسرت بودند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 17:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مرور خاطرات گروه «ژوان» در تالار وحدت | موسیقی ما