برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت دومین سالگرد تأسیس این مجموعه
جلسه بررسی مناسبات فرهنگی و هنری در استودیو «شهر صدا» برگزار شد
موسیقی ما - شامگاه یکشنبه اول دی ماه در محل استودیو شماره یک شهر صدا گردهمایی ایی با عنوان جلسه بررسی مناسبات فرهنگی و هنری استودیوهای شهرصدا به مناسب دومین سالگرد تاسیس این استودیوها برگزار شد. در ابتدای این مراسم کیومرث مرادی، که اجرای برنامه را نیز عهده دار بود، ضمن خوش آمد گویی به حضار، برنامه را با خواندن دکلمه ای کوتاه آغاز کرد. سپس مهندس آیدین الفت، مدیریت مجموعه ی شهرصدای پارسیان صحبت کوتاهی درباره چرایی برگزار نکردن جشن سالگرد استودیوها و تبدیل آن به جلسه ی بررسی مناسبات و فعالیت های استودیو، با اشاره و اظهار تاسف به لغو جشن خصوصی سال نوا  که علی جعفری پویان موسس و برگزار کننده آن است، شرایط را مناسب جشن ندانست و گفت بررسی مناسبات فنی و هنری این مجموعه بر گرفتن جشن اولویت دارد.  مدیر استودیوهای شهر صدا همچنین اظهار داشت این استودیو در سال دوم فعالیت خود با ثبت جهانی آثار ضبط شده به حد کیفیت با استاندارد جهانی رسیده است. این استاد دانشگاه این مهم را جز با همکاری با نیروهای متخصص با دانش روز دنیا و تجهیزات روز  و آکوستیک نزدیک به ایده آل استودیوهای شهر صدا قابل دسترسی ندانست. این طراح مطرح صدا در تئاتر آثار خلق شده توسط آهنگسازان ایرانی را در سطح مطرح شدن به جهان دانست و گفت این امر فقط با داشتن استودیوهایی Word Class Quality  قابل انجام است و ما امروز چنین امکانی را داریم. این مهندس صدا در پایان از راه اندازی سامانه CRM جهت جلب نظر مشتریان فعال تا یکماه آینده در سایت رسمی مجموعه شهر صدای پارسیان خبر داد. او در پایان سخنانش حضار را به تماشای فیلمی از گزیده آثار برتر ضبط شده در استودیوهای شهر صدا  در سال دوم فعالیت، دعوت کردند.
 
در قسمت بعدی برنامه مهندس حسن درخشان که مسئولیت ساخت آکوستیک استودیوها را بر عهده داشت، درباره نحوه ساخت و آکوستیک استودیو توضیحاتی را ارائه نمودند. در پایان سخنان ایشان، مدیریت مجموعه شهر صدای پارسیان، لوح سپاسی را به نشانه قدردانی تقدیم ایشان نمود. در قسمت بعد مراسم تقدیر و تشکر از همراهان برتر استودیو شهر صدا آقایان کریستف رضاعی(آهنگساز)، رامین صدیقی(نشر هرمس) و مزدا انصاری(آهنگساز) با ارائه لوح تقدیر برگزار شد. سپس مهندس اُرُد انزابی پور که در تجهیز و مسائل فنی استودیو نقش بسزایی را بر عهده داشتند به روی سن آمده و توضیحاتی درباره مسائل فنی استودیوهای شهر صدا با نمایش نمودارهایی درباره وضعیت رفتار آکوستیک آن ارائه نمودند. در بخش بعدی برنامه به بررسی مناسبات فنی و هنری استودیوها پرداخته شد. چند تن از حاضرین پیشنهادات خود را درباره مسائل گوناگون این صنف و همچنین نظریاتی در جهت هرچه بهتر شدن خدمات به موزیسین ها ارائه نمودند.
 
در بخشی دیگر به رسم قدردانی از صدابردارن استودیوهای شهر صدا، لوح سپاس از طرف بزرگان جمع به آنها تقدیم شد. آقایان رضا عسگرزاده، ارد انرابی پور، امید نیک بین، حامی حقیقی، رامین مظاهری، رضا اسدپور، فراز تعالی، حمیدرضا آداب، مهدی نوروزی، مهدی قدمی و چند تن دیگر از جمله صدابردارانی بودن که لوح سپاس دریافت نمودند. در بخش انتهایی برنامه تقدیر ویژه ایی از جناب آقای علی جعفری پویان به پاس نگاهش در جهت رشد و تعالی موسیقی توسط مدیریت مجموعه به عمل آمد.
 
اجرای دوئتی توسط آرش هژیزآزاد و یگانه حسینی نیا با سازهای  پیانو و ویولن پایان بخش این مراسم بود.
 
در این جلسه شخصیت های برجسته دیگری همچون صدیق تعریف، امیر بکان، داود حیدری، پویا نیک پور، علی بوستان، مهیار علیزاده، مزدا انصاری، سامان احتشامی، پدرام درخشانی، فرهاد هراتی، علیرضا شفقی نژاد، فریبا اسدی، مهران اکرمی، آرمان موسی پور، نیوشا بریمانی،  تینا جامه گرمی، فرشاد فزونی، اردوان انزابی پور، بهنود یخچالی، آرش بادپا، سهراب برهمندی، ارژنگ سیفی زاده، مهدی جاور، کیوان هنرمند، بابک صفرنژاد، احمد پازوکی، بهزاد شیرزادی، نیما جوان و شخصیت های نام آشنا دیگری   در عرصه هنر، صدا و موسیقی حضور داشتند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 19:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جلسه بررسی مناسبات فرهنگی و هنری در استودیو «شهر صدا» برگزار شد | موسیقی ما