برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت ماخولا در فارابی
ماخولا در دانشگاه هنر کنسرت پژوهشی برگزار می‌کند
رشتی‌ها در فارابی
گروه ماخولا که چند سالی است با انتشار تک آهنگ‌ها و اجراهای متعدد در رشت و تهران جایگاهش را در موسیقی جریان فرعی ایران تثبیت کرده حالا روز پنجشنبه در سالن فارابی دانشگاه هنر تهران کنسرت آموزشی پژوهشی برگزار می‌کند.
این گروه رشتی به سرپرستی آرش منصف، کارش را با انتخاب و اجرای اشعاری از نیما یوشیج آغاز کرد. در مدت فعالیتشان اگرچه ترکیب گروه دستخوش تغییراتی بوده اما این موضوع مانع ادامه فعالیتشان نشد و حالا در آستانه‌ی انتشار اولین آلبوم رسمی‌ هستند. امیر بال‌افشان خواننده، آرش منصف گیتاریست و سینا گل نقره نوازنده گیتار بیس، اعضای اصلی گروه را تشکیل می‌دهند. این گروه در گذر زمان به شکل هوشمندانه‌ای از موسیقی آلترنیتیو راک و البته پیچیدگی‌های موجود در ملودی‌پردازی و تنظیماتش تا حدی فاصله گرفت و به همین واسطه توانست در جذب مخاطب هم موفق‌تر عمل کند.
در کنسرت پیش رو فرید فرزیان‌پور به عنوان نوازنده مهمان درامز و امیرحسین فرخنده نوازنده مهمان ساسکسفون همراه گروه هستند. برخی از قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود عبارتند از: خانه‌ام ابریست، هنوز از شب، خروس می‌خواند، خروس فسنجان، فاصله‌های بین من و تو، گرداب، بارون، راز و قطعه‌ی جدیدی به نام داروگ.
آلبوم این گروه بهار سال جاری ضبط شده و حالا درگیر مراحل اخذ مجوز است که احتمالا در زمستان رونمایی خواهد شد. تهیه کنندگی این آلبوم را ملینا حسین‌زاده و حامد آهکی بر عهده دارند. همچنین حدود ده روز دیگر این گروه همراه با چند گروه آلترنیتیو رشتی دیگر در گالری محسن به اجرای موسیقی می‌پردازند. لازم به ذکر است اجرای این گروه روز پنجشنبه 21 آذر ماه در سالن فاربی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سایت lyft.ir اقدام به تهیه بلیت نمایند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 16:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رشتی‌ها در فارابی | موسیقی ما