برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنا به دعوت مرکز هنری احمد سایگون در شهر ازمیر کشور ترکیه
«علی رهبری» و ستاره‌ی ویولون چین کنسرت دادند
موسیقی ما - بنا به دعوت مرکز هنری احمد سایگون در شهر ازمیر کشور ترکیه، روز جمعه هشتم آبان ماه «علی رهبری» به همراه «دان زو» -نوازنده‌ی مشهور ویولن چینی- با ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روی صحنه رفتند و آثاری از روبرت شومان و گوستاو مالر را اجرا کردند.

 ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر جزو بکی از بهترین ارکستر های کشور ترکیه به‌شمار می‌آید. این ارکستر که از سال ۱۹۷۵ به‌صورت ارکستر بزرگ سمفونیک فعالیت‌های خودش را شروع کرده، تاکنون با اغلب رهبران وسولیست‌های مشهور جهان همکاری داشته و تورهای مختلفی در کشورهای جهان داشته است؛ اکنون این ارکستر برای همکاری طولانی مدت قرارداد جدیدی با «علی رهبری» -رهبر بین المللی ایرانی- امضا کرده است.

علی رهبری رهبر و مدیر هنری سابق ارکستر های سمفونیک  در شهرهای ، بروکسل، پراگ، زاگرب، مالاگا و تهران   کنسرت اختتامیه فصل هنری گذشته و افتتاحیه این فصل  ارکستر سمفونبک دولتی استانبول را نیز به‌عهده داشت. این رهبر برجسته تا کنون با بیش از ۱۲۰ ارکسترسمفونیک در قاره های مختلف همکاری داشته و در کشور ترکیه نیز  ۱۵ سال  همکاری با ارکستر سمفونیک دولتی استانبول و ۷ سال  با ارکستر سمونیک دولتی انتالیا را در کارنامه خود دارد.
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 11:40

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی رهبری» و ستاره‌ی ویولون چین کنسرت دادند | موسیقی ما