برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه‌ی ماوا و از روز اول آذرماه
«محمد معتمدی» تور کنسرت‌های خود را از وزارت کشور آغاز می‌کند
موسیقی ما- «محمد معتمدی» -خواننده‌ی شناخته‌شده‌ی موسیقی ایران- از جمعه اول آذرماه تور کنسرت‌‌های خود را به همت موسسه‌ی «ماوا» در تالار وزارت کشور برگزار می‌‌کند. این کنسرت‌ها از اول آذرماه در تهران آغاز و پس از آن در شهرهای شیراز، بندرعباس، اصفهان، بوشهر، گرگان و رشت ادامه خواهد یافت.

این کنسرت با اجرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» و رهبری «محمدرضا عقیلی» همراه است. «حالا که می‌روی» از جمله مجموعه‌های تازه محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان است که در ۸ قطعه اجرا و تنظیم شده است. این آلبومِ عاشقانه با آهنگسازی فرید سعادتمند و براساس اشعار محمد مهدی سیار از کتاب «رودخوانی» است که اسفند ماه سال گذشته با حمایت مرکز موسیقی «ماوا» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این اثر قطعات «باور نمی کنی»، «دل‌های فروشی»، «حالا که می‌روی»، «نشانی»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه انتظار» و «کجایی» آمده است. این آلبوم در دو نسخه دیجیتال آنلاین (با دو کیفیت معمولی و عالی) و دیجی پک عرضه شد.

میثم مروستی، علیرضا دریایی، آتنا اشتیاقی، پوررنگ پورشیرازی، رضا تاجبخش، مسعود آرامش، میلاد بیضا، پریسا دلفانی، میلاد سعدی، حمید دلنوازی، آرین قیطاسی، مهرداد عالمی، آرش ناصرالمعمار، بهزاد رواقی، امیر فرهنگ اسکندری و فرشید سعادتمند و فرید سعادتمند، هومن نامداری، میلاد بیضا و علی مزیدی به عنوان تنظیم‌کننده گروه اجرایی آلبوم «حالا که می‌روی» را تشکیل می‌دهند.

«ماوا» که از جمله مراکز فعال زیرمجموعه سازمان هنری رسانه‌ای اوج است؛ وظیفه‌ی هدایت، راهبری و تولید در حوزه موسیقی را برعهده دارد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 50 هزار تومان آغاز می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 15:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محمد معتمدی» تور کنسرت‌های خود را از وزارت کشور آغاز می‌کند | موسیقی ما