برنامه یاد بعضی نفرات
 
براساس مُدها و فرم‌های موسیقی ایرانی و با همراهی ویلون‌نسل «یوهانس بِکِلمَن»
«سیاوش کامکار» کنسرت «منظره نگاه» را در استکهلم و گوتنبرگ روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - «سیاوش کامکار» کنسرت «منظره نگاه» را به صورت «دوئت»(دونوازی) با همراه ویولن‌سل «یوهانس بِکِلمَن» در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ سوئد روی صحنه می‌برد. این برنامه براساس مُدها و فرم‌های موسیقی ایرانی که بیشتر برگرفته از رپرتوار ایرانی تنظیم شده به اجرا گذاشته خواهد شد.

آلبوم «منظره‌ نگاه» که چندی پیش منتشر شد، اثری است بی‌کلام و حاصل همنوازی سنتور سیاوش کامکار و ویولن‌نسل رکسان ژنت. این مجموعه در اواخر بهار و اوایل تابستان ۹۶ در مدت یک ماه نوشته شد. «غمگین و شکوهمند» «آماده برای هر چیز»، «شور و اشتیاق» «لزگی»  «منظره» و «راه پرپیج و خم» قطعات تشکیل‌دهنده کنسرت سیاوش کامکار هستند که تماما قطعات آلبوم مذکور را شامل می‌شوند.

سیاوش کامکار موسیقی را با نواختن تنبک زیر نظر عمویش «ارژنگ کامکار» آغاز کرد. سنتور را اولین بار از مادرش «سودابه سالم» و سپس نزد پدرش «پشنگ کامکار» و عمویش «اردوان کامکار» فرا گرفت.

او جوان‌ترین عضو گروه کامکارها است و تاکنون سه آلبوم به نام‌های «بارانی بر دریا»(تکنوازی سنتور)، «از آب‌ها به بعد»(سنتور و ارکستر) و «باغی در صدا» عرضه کرده است. همچنین کنسرت مجموعه قطعات «سیاوش کامکار» برای سنتور و کوارتت زهی در سال ۱۳۸۷ روی صحنه رفت.
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 12:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سیاوش کامکار» کنسرت «منظره نگاه» را در استکهلم و گوتنبرگ روی صحنه می‌برد | موسیقی ما