برنامه یاد بعضی نفرات
 
از عصر امروز دوازدهمین جشنواره‌ی موسیقی نواحی ایران کار خود را آغاز می‌کند
طنین موسیقی از میدان ارگ تا بازار کرمان
موسیقی ما - دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه کار خود را از مجموعه گنجعلی خان شهر کرمان آغاز می‌کند، بر این اساس از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه گروه‌های سرنا و دهل، دستمال بازی، گروه دستمال بازی سیرجان از میدان ارگ شهر کرمان تا به سمت بازار این شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

در فضای باز مجموعه گنجعلی‌خان حرکات موزون کردی در بخش‌های نوبت نوازی و دستمال بازی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
 
از ساعت ۱۷.۱۵ دقیقه روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه مراسم رسمی افتتاح دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کاروانسرای گنجعلی خان کرمان برگزار می‌شود که طی آن به ترتیب محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و فدایی استاندار کرمان سخنرانی خواهند کرد. بر همین اساس گروه صحرا روشن از خراسان شمالی، گروه فرامرز گلزار از آذربایجان شرقی، گروه زهی زنگ شاهی از سیستان و بلوچستان، گروه سزیکلی از کشور ترکیه، گروه ویسی از کرمانشاه، گروه جرجانی از ترکمن، گروه طوفان ریگان از کرمان، گروه آوای اصلان از علی آباد کتول و گروه میسان با رقص شمشیر از خوزستان به اجرای برنامه می‌پردازند.

سیدمحمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانی ساعاتی قبل از شروع مراسم افتتاحیه همراه با هنرمندان شرکت کننده در جشنواره، از باغ موزه هرندی شهر کرمان دیدار کرده و از نزدیک در جریان پروژه تبادل سازهای موزه موسیقی تهران و موزه موسیقی کرمان قرار گرفتند.
 
دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، استانداری کرمان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شانزدهم تا نوزدهم آبان ماه در شهرهای مختلف استان کرمان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 14:48

دیدگاه‌ها

یکشنبه 19 آبان 1398 - 08:03

در شهر کرمان تا کی است؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طنین موسیقی از میدان ارگ تا بازار کرمان | موسیقی ما