برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رهبری «علی رهبری»
تینا جامه‌گرمی و ماری پیر لانلگلام نوازنده‌ی مهمان ارکستر سمفونیک استانبول شدند
موسیقی ما – «تینا جامه‌گرمی» - نوازنده‌ی ویولن- به دعوت مدیر ارکستر و کنسرت مایستر ارکستر سمفونیکِ استانبول برای اجرای کنسرتِ این ارکستر که رهبری آن را «علی رهبری» برعهده داشت، دعوت شد و در این برنامه به نوازندگی پرداخت.

«جامه‌گرمی» تنها نوازنده‌ی مهمانِ این ارکستر نبود؛ جز او «ماری پیر لانلگلام» سولیست فرانسوی که نوازنده‌ی هارپ ارکستر فیلارمونیک برلین نیز هست، در این برنامه حضور داشت. کنسرت ارکستر سمفونیک استانبول در قصر قدیمیه تُپکاپی اجرا شد.

«تینا جامه‌گرمی» در گفت‌وگوی کوتاهی با «موسیقی ما» درباره‌ی این رویداد می‌گوید: «زمانی که من در استانبول بودم، از طرف مدیر ارکستر و همچنین کنسرت‌مایستر ارکستر سمفونیکِ استانبول برای این اجرا دعوت شدم و خوشبختانه رهبری این کنسرت را آقای «علی رهبری» برعهده داشتند که در زمانِ حضورشان در ایران نیز من با ایشان همکاری داشتم و مثلِ همیشه اجرای خوبی را از سر گذراندند.»‌

«علی رهبری» سال‌های متمادی است که با ارکسترهای گوناگونِ ترکیه همکاری دارد و به نظر می‌رسد نوازندگان و اعضای این ارکستر هنگامِ نواختن با او شوق و شورِ بسیار دارند. «تینا جامه‌گرمی» نیز در این باره می‌‌گوید: «آقای رهبری مانند همیشه با مهارتِ خودشان این ارکستر را رهبری کردند و من زمانی که میزانِ علاقه‌ی موزیسین‌های ترک به ایشان را دیدم، به عنوان یک ایرانی بسیار افتخار کردم.»‌

در این برنامه «سمفونی فانتاستیک» اثر «برلیوز»، «کنسرتو برای فلوت و هارپ اثر «موتسارت» و «اورتور» از «جوزپه وردی» اجرا شد.

«تینا جامه‌گرمی» یکی از اعضای کوارتت شهرزاد است که به تازگی آلبوم «سوی دیگر» را منتشر کرده‌اند و در سالِ جاری نیز برنامه‌های متعددی برای برگزاری کنسرت دارند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 12:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تینا جامه‌گرمی و ماری پیر لانلگلام نوازنده‌ی مهمان ارکستر سمفونیک استانبول شدند | موسیقی ما