برنامه یاد بعضی نفرات
 
ترانه مکرم: حال "ترانه‌" ما خوب نیست / کارهایی انجام داده‌ام که باب سلیقه من نبوده است
موسیقی ما - ترانه مکرم نویسنده و ترانه‌سرا سابقه همکاری با خواننده‌هایی چون محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی، مهدی مقدم، هومن سزاوار، محسن چاوشی، فرزاد فرزین و بابک جهانبخش را دارد و تاکنون چند کتاب نیز روانه بازار کرده است.

مکرم در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: با خواننده‌هایی چون حمید حامی، رضا صادقی، بابک جهانبخش و شهاب مظفری همکاری کرده‌ام که این قطعات به‌زودی منتشر خواهد شد، اما به‌تازگی تمام تمرکزم را روی خوانندگان جوان و بااستعداد گذاشته‌ام که بتوانند در آینده موفق و پیروز باشند.

او در مورد انتشار جدیدترین مجموعه ترانه‌های خود گفت: جز یکی از مجموعه ترانه‌هایم به نام " ساعت 9"، دو کتاب دیگر من یعنی "طلوع من" و "خدا رو چه دیدی" تجربه‌های خوبی ازلحاظ انتشار و حق‌وحقوق شاعر نبودند. به همین دلیل در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار جدیدترین مجموعه ترانه‌هایم به‌صورت مستقل ندارم.

مکرم در مورد برگزاری کارگاه ترانه توضیح داد: بنده 11 ترم کارگاه ترانه به‌صورت مجازی برگزار کردم که خوشبختانه عزیزان بسیاری توانستند که از این کلاس‌ها استفاده کنند و بتوانند کارهایشان را منتشر کنند. اگر بخواهم مجدداً کارگاه ترانه‌ای برگزار کنم، مسلماً این کارگاه را با یک فکر جدیدتر به دو صورت مجازی و حضوری برگزار خواهم کرد و امیدوارم بتوانم تا پایان سال جاری حتماً این کار را انجام دهم.

او افزود: من حتی در بازاری‌ترین ترانه‌‌هایم هم سعی می‌کنم حس خودم را بگنجانم و نمی‌توانم تنها به بازار و جنبه تجاری آن فکر کنم، اما تمام همکاران من و حتی خود من نیز کارهایی انجام داده‌ایم که باب سلیقه خودمان نبوده است.

این هنرمند در پایان در مورد وضعیت ترانه در بازار موسیقی کشور گفت: واقعاً حال ترانه ما خوب نیست، اما اشتباه است بگویم که ما ترانه‌سرای خوب نداریم. گاهی اوقات ترانه‌هایی می‌شنوم که واقعاً فوق‌العاده هستند، اما متأسفانه بازار و تهیه‌کننده‌ها و تولیدکنندگان مجال دیده شدن را به آن‌ها نمی‌دهند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 00:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ترانه مکرم: حال "ترانه‌" ما خوب نیست / کارهایی انجام داده‌ام که باب سلیقه من نبوده است | موسیقی ما