برنامه یاد بعضی نفرات
 
روایت حسام ناصری از اجرا در آوینیون و استراسبورگ و انتشار آلبوم "پریشانی"
موسیقی ما - حسام ناصری آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده فلوت و گیتار که سال‌هاست با علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی همکاری می‌کند درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد: آخرین اجرای من در ایران برای کنسرت علیرضا قربانی با عنوان "با من بخوان" بود که به‌عنوان تنظیم‌کننده در این کنسرت همکاری داشتم.

وی افزود: اجراها در تهران روز 23 تیرماه به پایان رسید. سپس با همراهی مینا دریس برای حضور در جشنواره آوینیون به فرانسه رفتیم و در 15 ژوئیه شکلی از موسیقی تلفیقی شامل موسیقی الکترونیک و موسیقی ایرانی با استفاده از اشعار فارسی و عربی اجرا کردیم.

ناصری ادامه داد: همچنین من به مدت دو ماه افتخار داشتم که بورسیه وزارت فرهنگ دولت فرانسه را داشته باشم. در این مدت با همکاری موزیسین‌های مختلف از کشورهای دیگر پروژه‌های متفاوتی را به مرحله تولید رساندیم. دومین بار بود که بورسیه فرانسه به من تعلق گرفت.

این آهنگساز همچنین گفت: بعد از اجرا در جشنواره آوینیون همراه گروه نواک به سرپرستی خودم برای یک اجرای دیگر به استراسبورگ رفتیم و در جشنواره‌ای با  مضمون موسیقی قرون‌وسطی آثاری از صفی‌الدین ارموی (موسیقی‌دان ایرانی قرن سیزدهم میلادی) را اجرا کردیم.

ناصری در پایان گفت: گروه نواک چهار سال پیش تشکیل شد. اولین آلبوم ما به نام "پریشانی" با آهنگسازی خود من مرداد امسال در آمریکا منتشر شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 01:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روایت حسام ناصری از اجرا در آوینیون و استراسبورگ و انتشار آلبوم "پریشانی" | موسیقی ما