برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه‌های جدید محمدرضا عیوضی بعد از ماه صفر منتشر می‌شود
موسیقی ما - محمدرضا عیوضی خواننده پاپ در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تولید چند تک‌آهنگ هستم که در مرحله تنظیم و میکس و مسترینگ قرار دارند و به امید خدا پس از ایام سوگواری محرم و صفر، این قطعات در فواصل زمانی مناسب در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

خواننده آهنگ معروف "رنگین کمون هفت‌رنگ" توضیح داد: در این قطعات با پگاه جانباز، بابک صحرایی و خانم نیلوفر لاری‌پور به‌عنوان ترانه‌سرا و همچنین دانیال شهرتی به‌عنوان آهنگساز همکاری داشته‌ام.

عیوضی در مورد تولید آلبوم جدید و موزیک‌‌ویدئو گفت: این روزها تولید آلبوم مرسوم نیست و اکثر خوانندگان به انتشار تک‌آهنگ روی آورده‌اند. بنده هم تک‌آهنگ منتشر می‌کنم، اما به هر حال به نظر من هر خواننده‌ باید برای کارهایش شناسنامه‌ داشته باشد و آلبوم موسیقی می‌تواند یک شناسنامه واقعی برای فعالیت‌های هنری یک خواننده باشد.

این خواننده اضافه کرد: امیدوارم حداکثر تا سال آینده حتماً آلبوم جدیدی را منتشر کنم، ضمن اینکه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است و به‌طور حتم ساخت موزیک‌ویدئو نیز جزو برنامه‌های آینده من خواهد بود.

عیوضی در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز گفت: به امید خدا بعد از انتشار قطعات جدید و همچنین انتشار آلبوم برای برگزاری کنسرت نیز برنامه‌ریزی‌ خواهیم کرد.

محمدرضا عیوضی در سال 1377 با رواج موسیقی پاپ در ایران وارد عرصه موسیقی شد. او از اولین خوانندگانی بود که این سبک را در ایران رواج داد. عیوضی پیش از این آلبوم‌هایی ازجمله "رنگین کمون"، "برمی‌گردم"، "دختر شاه پریون"، "یه روز برفی"، "دل خوش سیری چند" و "حس خوب" را روانه بازار کرده است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 15:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه‌های جدید محمدرضا عیوضی بعد از ماه صفر منتشر می‌شود | موسیقی ما