برنامه یاد بعضی نفرات
 
بلیت‌فروشی نهمین شب از کنسرت‌های تابستانی این خواننده هم کمتر از یک ساعت به پایان رسید
خیز «رضا بهرام» برای رتبه اول پرفروش‌ترین خواننده سال
موسیقی ما - «رضا بهرام» برای تصاحب عنوان پرفروش‌ترین خواننده سال خیز برداشت. به گزارش «موسیقی ما» بلیت‌فروشی نهمین شب از اجراهای این خواننده جوان در فصل تابستان که قرار بود هشت شهریور در هتل اسپیناس پالاس برگزار شود ظرف مدت کمتر از یک ساعت به اتمام رسید. به این ترتیب رضا بهرام فصل تابستان را با هجده سانس اجرا در تهران به پایان می‌رساند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که رضا بهرام برای اولین‌بار روز شانزدهم تیر در تهران روی صحنه رفت و پس از آن اجراهایش با استقبال خوبی در تهران و شهرستان‌ها مواجه شد. در صورتی که خواننده قطعه «کاش» چنین روندی را پس از ماه‌های سوگواری و تا پایان سال داشته باشد می‌تواند در رقابت نزدیک با سایر خواننده‌های پرفروش قرار بگیرد.
 
خواننده قطعه «گل عشق» فصل تابستان را چهار سانس در ماه تیر، هشت سانس در ماه مرداد و شش سانس اجرا در ماه شهریور در تهران به همت موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» به پایان می‌رساند. او طی این مدت تور اجراهای خود را هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد.
 
رضا بهرام طی ماه‌های اخیر غیر از انتشار قطعات خود، تیتراژ سریال «ممنوعه» را هم اجرا کرد. این اثر به نام «مو به مو» مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت. کنسرت مردادماه رضا بهرام در تهران را از اینجا ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 18:13

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خیز «رضا بهرام» برای رتبه اول پرفروش‌ترین خواننده سال | موسیقی ما