برنامه یاد بعضی نفرات
 
به میزبانی هفت کشور قاره سبز برگزار می‌شود
تور بزرگ کنسرت‌های «مسیح و آرش» در ۱۰ شهر اروپا
موسیقی ما تور کنسرت‌های «مسیح و آرش» در اروپا برگزار خواهد شد. به گزارش «موسیقی ما» این تور بزرگ شامل یازده شهر است و براساس اعلام مدیران موسسه «آراد» که مدیریت برنامه‌ها و همچنین تهیه‌کنندگی اجراهای برادران عدل‌پرور را بر عهده دارند احتمال افزایش شهرهای این تور هم وجود دارد. این تور از روز 27 سپتامبر برابر با پنجم مهر و با اجرای مسیح و آرش در شهر فرانکفورت کشور آلمان آغاز می‌شود. در ادامه آنها به شهرهای کپنهاگن در کشور دانمارک (28 سپتامبر) و وین در کشور اتریش (29 سپتامبر) سفر می‌کنند.
 
این تور در ماه اکتبر هم ادامه خواهد داشت و مسیح و آرش روز دوم اکتبر برابر با دهم مهرماه در شهر دوسلدورف آلمان روی صحنه می‌روند. شهر هامبورگ در کشور آلمان (سوم اکتبر)، شهر بروکسل پایتخت بلژیک (چهارم اکتبر)، شهر اسلو پایتخت نروژ (پنجم اکتبر)، شهر هیلفرسوم در کشور هلند (یازدهم اکتبر)، شهر استکهلم در کشور سوئد (دوازدهم اکتبر) و شهر گوتنبرگ در کشور سوئد (سیزدهم اکتبر) سایر مقصدهای این دو برادر در کشور اروپا هستند.
 
تور بزرگ کنسرت‌های خالقان آلبوم «دریا» در حالی برگزار می‌شود که آنها طی دو سال اخیر همیشه در رتبه‌های بالای پرفروش‌ترین خواننده‌های داخلی قرار داشته‌اند. برگزاری کنسرت‌ در ده شهر مختلف قاره اروپا به صورت پیاپی، رکورد جالبی در کارنامه کاری آنها خواهد بود.
 
سایت «موسیقی ما» طی روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره اجراهای خوانندگان قطعه «گلی» در قاره سبز را منتشر خواهد کرد.  
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 22:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور بزرگ کنسرت‌های «مسیح و آرش» در ۱۰ شهر اروپا | موسیقی ما