برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی شهرام ناظری و کاوه یغمایی و آهنگ‌سازی «کریستف رضاعی»‌
آلبوم «آخرین داستان» در سایت‌های بین‌المللی منتشر می‌شود
موسیقی ما - شرکت سوئدی مووی اسکارمدیا (moviescore media ) نسخه دیجیتالی آلبوم موسیقی انیمیشن «آخرین داستان» را با آهنگسازی کریستف رضاعی و حضور شهرام ناظری و کاوه یغمایی در سایت‌های آمازون، آی‌تیونز و اسپاتیفای منتشر می‌کند.

این آلبوم دارای 27 قطعه بی‌کلام و با کلام است که از موسیقی متن انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر انتخاب شده است. این انیمیشن با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش و کاوه آهنگر می‌پردازد.
 آهنگسازی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» را کریستف رضاعی برعهده داشته و شهرام ناظری خواننده قطعه تیتراژ پایانی این انیمیشن است. خوانندگان دیگری همچون مصطفی محمودی، هاله سیفی زاده، مجید اسلامی در کنار استاد دوتار مرتضی گودرزی و گیتاریست کاوه یغمایی در ساخت موسیقی این انیمیشن همکاری داشته‌اند.

همچنین ارکستربزرگ مقدونیه قطعه ارکسترال «آخرین داستان» را در این کشور ضبط کرده و مارک بلنس، میکسر فیلم‌های هالیوودی، موسیقی این انیمیشن را در اسپانیا میکس کرده است.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» تاکنون موفق به دریافت 9 جایزه ملی و بین‌المللی شده است که یکی از آن‌ها متعلق به موسیقی فیلم است. جایزه کوکومیکس موسیقی بیستمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوچئون کره، جایزه‌ایست که به خاطر استفاده درست کارگردان از موسیقی در فیلم به این انیمیشن تعلق گرفته است.

شرکت موسیقی فیلم مووی اسکُرمدیا را روزنامه‌نگاری به نام میکائیل کارلسون در نوامبر 2005 در سوئد تاسیس کرد. این شرکت به دلیل داشتن دو نوع موسیقی MovieScore Media و Screamworks Records شناخته شده و تاکنون بیش از 300 آلبوم موسیقی فیلم منتشر کرده است. همچنین این شرکت یک بار نامزد جایزه گرمی بوده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 15:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آخرین داستان» در سایت‌های بین‌المللی منتشر می‌شود | موسیقی ما