برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اشعاری از حسین منزوی و هوشنگ ابتهاج
کنسرت گروه «بانگ نو» در دماوند روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - کنسرت گروه «بانگ نو» به سرپرستی «نسترن هاشمی» اواخر مرداد ماه سال جاری در سینما پرستو شهرستان دماوند به صحنه می‌رود.

«نسترن هاشمی» درباره‌ی این کنسرت می‌گوید: «بخشی از قطعات این کنسرت در دستگاه همایون است و از آلبوم شعر زن انتخاب شده که عنوان بعضی از قطعات شعر زن و غبار است. همچنین سه تصنیف جدید در این کنسرت برای مخاطبان اجرا می‌شود که شامل تصنیف خیال، من گر چنین و رویا است. تنظیم و آهنگسازی تمامی قطعات به عهده خودم بوده است.»

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: «اشعار از حسین منزوی و هوشنگ ابتهاج است. همچنین ساختار قطعات براساس ردیف موسیقی ایرانی است؛ ولی به صورت چند صدایی تنظیم شده؛ در این اجرا ساز و آواز کم است و بیشتر  قطعات  ضربی و تصنیف اجرا می‌شود.»

در این کنسرت علیرضا گلبانگ به عنوان خواننده به اجرای برنامه می پردازد. همچنین سام خواجه وند، فریما موفقی، آذین یوسفیان، وحید رستگاری، آناهیتا رمضانی، میلاد قریشی و  سمر عراقی به عنوان نوازنده سازهایی چون سنتور، دف، کمانچه، کمانچه آلتو، عود، تار، تنبک، بندیر و بم تار را می‌نوازند.

گروه بانگ نو به سرپرستی نسترن هاشمی 23 و 27 خرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران به صحنه رفتند و این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد. همچنین اساتیدی چون حسین علیزاده، علی اکبر شکارچی، مریم سعادت و ..... در این کنسرت حضور داشتند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 15:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «بانگ نو» در دماوند روی صحنه می‌رود | موسیقی ما