برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای چندمین بار
«انریکه‌» به ایرانیان ابراز علاقه کرد
موسیقی ما - «انریکه ایگلسیاس»‌ - خواننده‌ی 44 ساله‌ی اسپانیایی- در تازه‌ترین پستی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، به طرفداران ایرانی‌اش ابراز احساسات کرده است. این برای چندمین بار است که این خواننده‌ی مشهور ارادتِ خود را به ایرانیان نشان می‌دهد. او پیش از این نیز با یک ایرانی هم‌خوانی کرده بود و ترانه‌ای را نیز به زبان فارسی خوانده است.

او که در ایران طرفدارانِ بسیاری دارد، دو عکس که توسط یک عکاس ایرانی گرفته شده را منتشر کرد و ضمن تشکر از این عکاس نوشت: «ممنون از تمام طرفدارانم در ایران برای فداکاری بی‌پایانتان که خود را به اجراها می‌رسانید، دوستتان دارم.» بسیاری از کاربران ایرانی به پست انریکه واکنش نشان دادند.

انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی است. پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فونوویزا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار موسیقی ایالات متحده و جهان تبدیل شود، با فروشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های سبک موسیقی لاتین دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود.

با مجموع حدود ۱۴۰ میلیون آلبوم و ترانه‌هایی که تاکنون از وی به فروش رفته، لقب پرفروش‌ترین هنرمند لاتین تاریخ را به خود اختصاص داده‌است. وی تاکنون بیش از ۲۰۰ جایزه از جشنواره‌های معتبری چون: گرمی و بیلبورد و امریکن موزیک اواردز و … دریافت کرده‌است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 12:01

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 17:23

افسوس ک هرگز نمی شه از نزدیک دیدش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «انریکه‌» به ایرانیان ابراز علاقه کرد | موسیقی ما