برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت هم‌نوازان فاخته با حضورِ «کیوان ساکت» در مازندران برگزار شد
هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن تاسیس می‌شود
موسیقی ما- کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه بیست و یکم تیرماه ۱۳۹۸ (ساعت ۲۱) با اعلام خبر خوش تاسیس هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن برگزار شد.
 
در این اجرا که با استقبال مردم هنر دوست تنکابن انجام شد، کیوان ساکت به عنوان آهنگساز و وحید تاج خواننده، اعضای گروه همنوازان فاخته را همراهی کردند.
 
خشایار پارسا در ابتدای این کنسرت، اعلام کرد: «برای بالا بردن سطح موسیقی تنکابن و معرفی شیوه‌های مختلف موسیقی ایران در این منطقه تلاش کرده است جدا از سلیقه شخصی و دغدغه گروه شیوه های دیگر را هم معرفی و اجرا کند. تلاش خود را می‌کنم تا تمرکز اجرای موسیقی فاخر را از پایتخت و شهرهای بزرگ به تنکابن و غرب استان مازندران انتقال دهم. در این راستا به دنبال تاسیس هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن هستم، اقدامات لازم انجام شده است و حضور اساتیدی چون کیوان ساکت و جذب سرمایه‌های خیرین هنر دوست باعث رشد و شکوفایی هنرستان موسیقی خواهد شد.»
 
خشایار پارسا (تنبک)، هامون بهرامی مقدم (سنتور)، ابوذر حسینی (عود)، آرمان حیدریان (کمانچه)، مجید محمدی (تار) و علیرضا رسولی (کمانچه آلتو) نوازندگان گروه همنوازان فاخته را تشکیل می دهند که در کنار کیوان ساکت (آهنگساز و نوازنده تار) و وحید تاج (خواننده) به هنرنمایی پرداختند.
 
دغدغه اصلی گروه همنوازان فاخته آهنگسازی و تمرکز بر روی موسیقی دوره تیموری و مکتب منتظمیه است اما در این بین، این گروه تلاش دارد تا سبک ها و شیوه های بزرگان موسیقی ایران را با اجرایی متفاوت بر روی صحنه ببرد.
 
 
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 12:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن تاسیس می‌شود | موسیقی ما