برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری دومین دوره این جشنواره عنوان شد
میلاد کیایی: جشنواره امیرجاهد گامی برای شکوفایی استعدادهای نسل جوان است
موسیقی ما - دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد که با اعلام فراخوان در آذرماه سال 97 آغاز به کار کرده بود، در روزهای 27 و 28 خرداد و 3 و 4 تیرماه سال جاری با رقابت افراد و گروه‌ها در سه بخش تک‌نوازی، دونوازی و گروه‌نوازی در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۶ تیرماه در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود.
 
«میلادکیایی» نوازنده سنتور و آهنگساز ایرانی و عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی امیرجاهد گفت: «برگزاری جشنواره‌هایی در زمینه موسیقی ملی درخور ستایش است زیرا موجب تشویق و ترغیب نسل جوان می‌شود که بتوانند استعدادهای درونی و نهفته‌ی خود را شکوفا کنند.»

این عضو هیئت داوران دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد گفت: «در زمانه‌ای که به موسیقی اصیل ایرانی آنطور که شایسته است توجه نمی‌شود، برگزاری این جشنواره درخور ستایش است. به‌ویژه آنکه موجب تشویق و ترغیب نسل جوان می‌شود که بتوانند استعداد های درونی و نهفته ی خود را شکوفا کنند. نکته‌ای را در همه جشنواره‌هایی که به عنوان داور حضور داشتم بیان کرده‌ام که اینجا هم لازم می‌دانم به آن اشاره کنم. اینکه هیچ‌وقت به هنرمندان جوانی که حضور دارند مقام اول، دومی و سومی ندهیم. تجربه بیش از پنجاه سال فعالیت هنری‌ام ثابت کرده است که  این‌کار دورنمای خوبی ندارد که جوان هنرمندی که در آغاز راه است به عنوان مقام اول یا دوم و سوم معرفی کنیم؛ زیرا کسانی که مقام پایین‌تری می‌آوردند احساس می‌کنند حقی از آنها ضایع شده و ممکن است در این راه دلسرد شوند.»‌
 
عضو هیئت داوران دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد افزود: «بهتر است به عزیزانی که انتخاب می شوند تشویق نامه داده شود که شرکت آنها در این جشنواره ها دیده شده و از آنها برای حضورشان تقدیر شود. امیدوارم برگزار کنندگان این جشنواه ر در راه تعالی فرهنگ و هنر و موسیقی ثابت قدم باشند و زیرا وجود چنین جشنواره هایی برای رشد موسیقی ملی ما لازم و ضروری است.»
 
دومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 14، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و موسسه نوای شیدایی برگزار می شود.
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 12:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد کیایی: جشنواره امیرجاهد گامی برای شکوفایی استعدادهای نسل جوان است | موسیقی ما