برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور اعضا و مدیر این دپارتمان
نشست اعضاء دپارتمان آواز انجمن صنفی موسیقی برگزار می‌شود
موسیقی ما - نشست اعضاء دپارتمان آواز انجمن صنفی موسیقی کشور برگزار می‌شود.
 
دکتر اصغر جنابی که ریاست دپارتمان آواز این انجمن را بر عهده دارد، از اعضای دپارتمان آوازدعوت کرده  تا در گردهمایی اعضاء جهت آشنایی اولیه و بیان خواست‌ها و دغدغه‌ها و سر و سامان دادن دپارتمان و رتبه‌بندی و تقسیم کار اعضاء شرکت کنند.
 
اعلام طرح‌های عملی و پیشنهادی اعضاء دپارتمان، تعیین چهارچوب‌ها و ضوابط اجرای برنامه‌ها، انتخاب و معرفی اعضاء، ارجاع آن دسته از اعضاء که نیاز به گذراندن صحیح دوره‌های مربوطه دارند، پاکسازی اصولی دپارتمان، آماده سازی فضا برای افراد مستعد و حمایت از آنها، و سرمایه گذاری صحیح روی افراد شایسته و در آمدزایی دپارتمان برای انجمن و در مقابل، خدمات انجمن برای دپارتمان از جمله برگزاری ورکشاپ و مستر کلاس، سرفصلهای اصلی مورد توجه در این نشست خواهند بود.
 
نشست اعضا دپارتمان آواز انجمن صنفی موسیقی کشور، از ساعت 13 الی 15 روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت 1398 در انجمن صنفی موسیقی ایران برگزار خواهد شد. اعضاء دپارتمان می‌توانند تا تاریخ 25 اردیبهشت با ذکر نام و نام خانوادگی خود در تلگرام به شماره ۰۹۱۲۳۷۰۷۳۰۹ و یا ارسال پیامک، حضور قطعی خود را اعلام نمایند. دپارتمان هیچ مسئولیتی نسبت به عدم حضور سایر اعضاء و اعتراضشان نسبت به نتیجه‌گیری گرفته شده در گردهمایی نخواهد داشت.
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 13:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشست اعضاء دپارتمان آواز انجمن صنفی موسیقی برگزار می‌شود | موسیقی ما