برنامه یاد بعضی نفرات
 
به شکل صفحه گرامافون
«نیوش» در آستانه کنسرت تازه از آلبومش رونمایی می‌کند
موسیقی ما - شهر کتاب الف روز جمعه 6 اردیبهشت میزبان گروه نیوش است تا از آلبوم این گروه به شکل صفحه گرامافون رونمایی کند. علاوه  بر این، قرار است روز 12 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برود و قطعات آلبوم جدیدش را بار دیگر برای مخاطبان اجرا کند. این آلبوم با نام «نیوش! خواهم گفت» سومین اثر گروه است که در سبک تلفیقی و پراگرسیو راک تولید شده است.
 
اسفند سال گذشته بود که «نیوش» در تالار وحدت با یک کنسرت، از آلبوم جدیدش در اشکال مختلف رونمایی کرد و با استقبال مخاطبانش هم روبه‌رو شد.
 
حالا آنها تصمیم دارند، به فاصله دو ماه کنسرت دیگری برگزار کنند تا به این ترتیب سروش قهرمانلو (خواننده، سرپرست و نوازنده سه‌تار)، کیکاوس مختاری (نوازنده ساز هارپجی) و آرش قهرمانلو (قلم نی) با همراهی سروش عمومی (درامز)، مازیار رشتی‌پور (گیتار الکتریک)، میلاد قریشی (سازهای کوبه‌ای) و علی آقایی (گیتار باس) آثار مختلف گروه را روی صحنه اجرا کنند. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های کنسرت «نیوش» می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند که برای دانشجویان تخیف 25 درصدی در نظر گرفته شده است.

موضوع اصلی قطعات آلبوم «نیوش! خواهم گفت» چالش گفتن یا نگفتن است که در هر قطعه به زاویه‌ای از آن پرداخته شده است. اعضای اصلی گروه یعنی سروش و آرش قهرمانلو و کیکاووس مختاری، پیش از این آلبوم‌های قبلی خود را با نام‌های «خرده‌های تاریکی» و «کینه» منتشر کرده‌اند.

در این آلبوم 9 قطعه‌ای از اشعار شاعرانی چون علی‌اکبر یاغی‌تبار، غزل آزاد، نظام‌الدین شکوهی و عماد خراسانی استفاده شده و صدای قلم نی و خوشنویسی با قلم نی در کنار سه‌تار الکتریک و هارپ‌جی، از سازهای متمایز این آلبوم هستند.

ترک اول این آلبوم به نام «سقف می‌ریزد» برای شرکت در جشنواره وُمد در سال ۱۳۹۰ منتشر شد و در این آلبوم با تنظیم جدیدی قرار داده شده است. آنها قرار است در روزهای آینده برای رونمایی از آلبومشان به اصفهان، سمنان، شاهرود، سبزوار و مشهد بروند که جزئیاتش اعلام خواهد شد.

گروه نیوش از معدود گروه‌های مستقل ایرانی است که تهیه‌کنندگی آثار خود را بر عهده دارند و این آلبوم را به هم شکل دیجیتال و هم به شکل فیزیکی بر نوار کاست، سی‌دی و صفحه گرامافون منتشر کرده‌اند تا در وضعیت اقتصادی کنونی جامعه، علاقه‌مندان راحت‌تر بتوانند از آن بهره ببرند.

در کنار سی‌دی و صفحه گرامافون این آلبوم، کیف پاسپورتی و تی‌شرت‌هایی نیز با لوگو تایپ آلبوم گروه تولید شده که حاوی کد دانلود دیجیتال آلبوم نیوش است. جعبه هدیه نیز نوع دیگری آلبوم نیوش است که شامل سی‌دی، نوار کارست، صفحه گرامافون، تی‌شرت،‌ کیف پاسپورتی و سینی‌ خوشنویسی مسی است. این جعبه‌ها به تعداد بسیار محدودی و در ۱۰ عدد  با شماره سریال عرضه می‌شود. صفحه گرامافون هم به تعداد بسیار محدودی (۱۰۰ عدد) تولید شده که دارای شماره سریال است و اعضای گروه می‌گویند که کیفیت این صغحه گرامافون بهترین کیفیت موجود است.

علاقه‌مندان می‌توانند جمعه 6 اردیبهشت، از ساعت17 برای رونمایی این آلبوم در «شهر کتاب الف» به آدرس زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف، پلاک 1 حضور داشته باشند که شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 13:22

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نیوش» در آستانه کنسرت تازه از آلبومش رونمایی می‌کند | موسیقی ما