برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهزاد عبدی از اجرا در آلمان و پاریس تا ساخت موسیقی فیلم
موسیقی ما - بهزاد عبدی آهنگساز در تشریح آخرین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: بعد از سه روز اجرا در آلمان با همراهی گروه خنیاگران مهر و خوانندگی عارف رفعت، در برنامه بعدی با محمد معتمدی روی صحنه رفتیم. این برنامه در قالب فستیوال "جادوی پرستوهای بهاری" در شهر پاریس برگزار شد.

او تأکید کرد: در این کنسرت‌ها مهرنام رستگاری (کمانچه)،‌ مانه باروتی (قیچک آلتو)، هیلا فیضی‌پور (تار)، ترگل خلیقی (تار ورباب)، رخساره رستمی (عود)، بهاره حیدری (تار باس) صدا سدیفی (قانون)، مهرناز دبیرزاده (تنبک و سازهای کوبه‌ای) و عسل ملک‌زاده (دف و دایره) نواختند.

عبدی ادامه داد: کنسرت‌ها با استقبال خوب مخاطبان داخلی و خارجی همراه بود، اما با امکان تمدید آن وجود نداشت. علاوه بر این چند پروژه در دست دارم که مشغول بررسی هستم.

این رهبر ارکستر که سال گذشته به عنوان آهنگساز دو فیلم "ایده اصلی" و "معکوس" و انیمیشن "بنیامین" را در جشنواره فیلم فجر داشت ادامه داد: وقتی برای یک فیلم موسیقی می‌سازم تمام تمرکزم معطوف به کار است و کمتر به این فکر می‌کنم که جایزه خواهد گرفت یا نه. کیفیت کار و استقبال مخاطب از آن برایم اهمیت بیشتری دارد.

عبدی در پایان گفت: به‌طور کلی روند ساخت موسیقی‌های من به این شیوه است: خواندن فیلمنامه، صحبت با کارگردان و شنیدن تحلیل‌های او در مورد اثرش، دیدن فیلم، رسیدن به تم اصلى، زمان‌بندی و یافتن لحظاتى که در آن نیاز به موسیقى احساس مى‌شود و در نهایت اجرا و ضبط موسیقی.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 01:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهزاد عبدی از اجرا در آلمان و پاریس تا ساخت موسیقی فیلم | موسیقی ما