برنامه یاد بعضی نفرات
 
در همکاری با گروه «شیلر» اتفاق افتاد
جایزه آلمانی برای موزیسین‌های ایرانی
موسیقی ما - آلبوم «صبح دم» که سال گذشته با آهنگسازی کریستوفر فون دیلن (سرپرست گروه آلمانی شیلر) با همراهی هنرمندان ایرانی در ایران ضبط شد، به عنوان بهترین آلبوم در آلمان شناخته شد.

سال 96 بود که کریستوفر فون دیلن (سرپرست گروه آلمانی شیلر) برای اولین‌بار به دعوت مصطفی کبیری در تهران کنسرت برگزار کرد و سال گذشته پس از اتمام تور کنسرت‌هایش در اروپا، با توجه به استقبالی که از اجراهای او شد، دوباره به ایران آمد منتها این‌بار برای ضبط آلبومی با هنرمندان ایرانی تا به این ترتیب آلبوم «صبح دم» با حضور افرادی چون پیروز ارجمند، پویا سرایی و یلدا عباسی در استودیو شهر صدای پارسیان ضبط و تولید شود.

آلبوم «صبح دم» چند روز پس از پخش جهانی و در کمتر از یک هفته توانست در یکی از جدول‌های آماری موسیقی کشور آلمان با عنوان German Album Charts عنوان بهترین آلبوم موسیقی را کسب کند.

در این آلبوم علاوه بر حضور پیروز ارجمند، پویا سرایی، یلدا عباسی به عنوان نوازنده سازهای دف، نی، سنتور و دوتار خراسان، امید نیک‌بین به عنوان مهندس ضبط و همچنین ضبط قطعات آن با مدیریت مهندس آیدین الفت در استودیو شهر صدای پارسیان انجام گرفته است. نیلوفر پارسا هنرپیشه تلویزیون نیز با دکلمه غزلی از حافظ با گروه آلمانی شیلر در این آلبوم همکاری کرده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 14:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جایزه آلمانی برای موزیسین‌های ایرانی | موسیقی ما