برنامه یاد بعضی نفرات
 
آغاز جشنواره موسیقی چابهار با آقای مشکی پوش
رضا صادقی: مردم ما پس از حوادث طبیعی، غریب تر از همیشه اند
موسیقی ما - نخستین اجرای جشنواره موسیقی منطقه آزاد چابهار با حضور رضا صادقی و گروه مشکی پوشان شب گذشته در مجموعه کلاسیک چابهار روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی که پیش از حضورش در منطقه آزاد چابهار در صفحات شخصی خود از اختصاص بخشی از عواید این کنسرت به آسیب دیدگان سیل ایران خبر داده بود، در بخش هایی از این کنسرت نوروزی رو به حاضرین گفت: «در روزهای گذشته باز هم سیل ویرانگر در ایران باعث شده بحث هایی چون عدم مدیریت صحیح بار دیگر مطرح شود. ما همیشه در این قبیل مواقع با بحران مدیریت طرفیم و همیشه بوده و هست.»

رضا صادقی افزود: «من در ابتدا تصمیم گرفته بودم که سعادت دیدار با شما را از خود سلب کنم و می خواستم همه کنسرت های نوروزی را لغو کنم. بعد به این فکر کردم که با نشستن در خانه و تسلیت و تاسف گفتن، دردی دوا نمی شود. عموما هم ثابت شده که مردم ما پس از اتفاقات این چنینی مثل سیل و زلزله، غریب تر از همیشه اند و خودمان باید به داد هم وطن مان برسیم. نتیجتا تصمیم گرفتم که تور کنسرت هایم را ادامه دهم و عواید این تور را به سیل زدگان اختصاص بدهم. من شاهکاری انجام نمیدهم و این شمائید که با حضورتان در این برنامه ها باعث می شوید که هم وطنانمان حمایت شوند و خوشحالم که تهیه کنندگان این کنسرت که دوستانم در منطقه آزاد چالهار هستند نیز در این حرکت همراه بودند و آنها هم اعلام کردند که بخشی از عواید این جشنواره به سیل زدگان اختصاص خواهد یافت.»

اجرای آثار جدید این خواننده از آلبوم «زندگی کن» ازدیگر بخش های این کنسرت بود. رضا صادقی درباره آلبوم جدید خود نیزگفت: «با افتخار آلبوم «زندگی کن» را به همه بانوان ایرانی تقدیم کردم و معتفدم زن بودن در ایران مثل یک جنگ است.»

اجرای قطعات قدیمی و پرخاطره این خواننده درکنسرت چابهار از دیگر بخش های این اجرا بودند. عبدالرحیم کردی (مدیر عامل منطقه آزاد چابهار) نیز به عنوان مهمان ویژه در این کنسرت حضور داشت.

جشنواره موسیقی منطقه آزاد چابهار 8 و 9 فروردین نیز با اجرای علیرضا طلیسچی و شهاب مظفری ادامه خواهد داشت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 12:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: مردم ما پس از حوادث طبیعی، غریب تر از همیشه اند | موسیقی ما