برنامه یاد بعضی نفرات
 
«تیغ و ترمه» اکران می‌شود
حضور فردین خلعتبری و رضا یزدانی در جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد
موسیقی ما - موسیقی و صدای فردین خلعتبری و رضا یزدانی در فیلم‌ سینمایی «تیغ و ترمه»، آخرین ساخته کیومرث پوراحمد شنیده خواهد شد. مراحل تدوین این فیلم که متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم شده به پایان رسیده و ساخت موسیقی آن توسط فردین خلعتبری آغاز شده است.

کیومرث پوراحمد کارگردان این اثر سینمایی درباره انتخاب رضا یزدانی که قرار است دو ترک برای این فیلم بخواند گفت: «شیفتگی من به رضا یزدانی از صدایش شروع شد؛ صدایی خسته، صد گره و سرشار از احساس‌های گونه‌گون و متضاد... بعدتر که با خود رضا نزدیک و آشنا شدم، خصلت‌هایی در او دیدم که این شیفتگی را دوچندان کرد. صمیمیت، بی‌شیله پیله بودن، خاکی بودن و بسیاری ویژگی‌هایی که انگار دوره‌اش سرآمده از بس کمیاب که حتی نایاب شده است. اینک خرسندم که فرصتی پیش آمده تا صدای یگانه رضا یزدانی آبشار احساسی باشد که در صحنه‌هایی از آخرین فیلمم «تیغ و ترمه» جاری شود.»

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی و کوروش سلیمانی ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم که براساس اقتباسی از رمان «کی از این چرخ فلک پیاده می‌شوم» نوشته گلرنگ رنجبر نوشته شده، به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی اکران خواهد شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 13:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور فردین خلعتبری و رضا یزدانی در جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد | موسیقی ما