برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت روز جهانی ایدز برگزار می‌شود
اجرای نوازنده‌های به‌نام موسیقی در قالب گروه الکتروجز «ضرب و فوت»
 موسیقی ما - گروه موسیقی «ضرب و فوت» با حضور نوازندگان سرشناس موسیقی و با همکاری سازمان ملل متحد و دفتر UNAIDS  در ایران، شنبه 10 آذر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود.
 
در این کنسرت که بیشتر در سبک الکتروجز اجرا می‌شود، از سازهای بادی همچون ساکسفون، فلوت، ترومپ و سازهای کوبه‌ای و پیانو استفاده می‌شود.
 
گروه «ضرب و فوت» حدود دو سال پیش توسط داریوش صالح‌پور (نوازنده ادوات الکترونیک) و امیر محمدی (نوازنده ساکسفون و کلارینت) تشکیل شد که یک سال در حال آزمون و خطا و ساخت و ویرایش کارها و ایده‌های خود بودند و بعد از یک سال، رضا تاجبخش (نوازنده پیانو و کیبورد) به آنها ملحق شد.
 
بعد از تاجبخش، سروش عمومی به عنون نوازنده پرکاشن و فلوت و پس از او علیرضا میرآقا به عنوان نوازنده فلوگل هورن، ترومپت و همچنین خواننده برخی از قطعات به گروه اضافه شد. آنها که در این مدت اجراهای پژوهشی روی صحنه برده‌اند، قرار است نخستین اجرای خود را به مناسبت روز جهانی ایدز در فرهنگسرای نیاوران برگزار کنند. آنها قطعات مشهور جهان و همچنین چند قطعه که توسط داریوش صالح‌پور و رضا تاجبخش ساخته شده را اجرا می‌کنند.
 
کنسرت موسیقی «ضرب و فوت» شنبه 10 آذر، ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت «ایران کنسرت» یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آذر 1397 - 12:48

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای نوازنده‌های به‌نام موسیقی در قالب گروه الکتروجز «ضرب و فوت» | موسیقی ما