برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 13 شهریور در فرهنگسرای ارسباران
بیست و پنجمین نشست «آیین آواز» برگزار می‌شود
موسیقی ما - بیست و پنجمین نشست «آیین آواز» سه‌شنبه 13 شهریور ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی آموزشی که همچنان معرفی‌کنندۀ استعدادهای جوان و میان‌سال آوازی و نیز تجلیل‌گر مدرسان و آوازخوانان پیشکسوت است، «مهدی امامی» آوازخوان و مدرس جوان در بخش مباحثه فنی و تئوریک به همراه کارشناس-مجری درباره «تلاش برای رسیدن به شیوه شخصی در آواز» صحبت خواهد کرد. امامی همچنین در بخشی دیگر، آواز بداهه‌ای را به همراه یک تصنیف اجرا می‌کند. «امیر شریفی» با تار و خود مهدی امامی نیز با دایره نوازندگان این بخش خواهند بود. همچنین «سروش فیروزیان» متولد ۱۳۷۲ سمنان نیز به عنوان شاگرد برگزیدۀ کلاس آواز مهدی امامی اجرایی خواهد داشت. «وصال صالحیان» نوازنده جوان ساز سنتور صدای او را همراهی می‌کند.

«جاوید عباسی‌فلاح» هم دیگر خواننده نشست است که داود غفاری‌زاده (نوازنده نی و سرپرست گروه)، مجید بدلی (تار) و فاروق مسگری (تمبک)، صدای او را همراهی خواهند کرد.

گروه «ترنم مهربانی» به خوانندگی بهروز افشار، با آهنگسازی و سرپرستی ساسان بازگیر و همراهی مهدی مرتضایی سنتور، میلاد مرادی کمانچه، میلاد بیات کمانچه، احسان لیوانی نی، محمد جوزی عود، حمید سروری‌زاده تمبک، رامین ملکی دف و دایره، دیگر گروه دعوت شده به نشست شهریورماه آیین آواز است که خود ساسان بازگیر نیز نوازنده تار گروه خواهد بود.

صدای کاظم واعظی یکی دیگر از اجراکنندگان این شب را که در دستگاه شور می‌خواند سروش باقری با ساز تار همراهی خواهد کرد. همچنین صالح احمدی (آوازخوان کودک) و پدیده جشنواره آوای ایرانی در دلیجان نیز به آیین آواز دعوت شده است. صالح احمدی (متولد امرداد ۱۳۸۶) شاگرد ممتاز کلاس پنجم دبستان در سال تحصیلی گذشته، از سال ۱۳۹۵ شروع به فراگیری آواز نزد علی‌اصغر اسماعیلی کرد و با استعداد و توان بالا در جشنواره  آوای ایرانی مرداد ماه  ۱۳۹۷ که در استان مرکزی برگزار شد حضور یافت و توانست عنوان پدیده این جشنواره را به دست آورد. وی توسط امیر مداح آوازخوان و مدرس باسابقه که در جشنواره مذکور یکی از داوران رشته آواز ایرانی بود به نشست آیین آواز معرفی شده است.

ورود به این نشست برای علاقه مندان به موسیقی آزاد است. شماره تلفن 22872818 جهت اطلاعات بیشتر اعلام می شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 20:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیست و پنجمین نشست «آیین آواز» برگزار می‌شود | موسیقی ما