برنامه یاد بعضی نفرات
 
در بیستمین جشن خانه‌ی سینما و با ریاست «علی نصیریان»
«پیمان یزدانیان» جایزه‌ی موسیقی فیلم را برای «خوک» دریافت کرد
موسیقی ما- در بیستمین جشنِ خانه‌ی سینما «پیمان یزدانیان» -آهنگساز- توانست برای فیلم «خوک» به کارگردانی «مانی حقیقی» جایزه‌ی بهترین آهنگساز را دریافت کند. آیین پایانی این جشن با حضور جمعی از سینماگران و مردم شب گذشته – دهم شهریور ماه- در تالار وحدت برگزار شد و برگزیدگان یکسال سینمای ایران با رای اعضای آکادمی معرفی شدند.

«علی‌نصیریان» که به عنوانِ رییس این جشن فعالیت می‌کرد، در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به «شهرداد روحانی» گفت: «توسعه فرهنگی حاصل همین ارتباط فرهنگی و مخصوصا کتاب و اینترنت است و این جشن‌ها در حوزه فرهنگ خیلی خوب است؛ اما امیدوارم منجر به دوستی بیشتر شود، چون بنیادِ هنر، دوستی و مهر و نیکی است. ملت ما هم‌اکنون به موسیقی و نمایش نیازِ بسیاری دارد و بزرگانی مثل آقای روحانی (شهرداد روحانی) این راه را دنبال می‌کنند و آثاری فاخر در حوزه‌ی موسیقی می‌سازند، همان‌طور که کیارستمی‌ها، کیمیایی‌ها، مهرجویی‌ها و ..‌.در حوزه‌ی فیلم این کار را انجام می‌دهند.»‌

استادِ بازیگر ادامه داد: «همان فیلم  فارسی را که می‌گویند بد بود، چیزی بود که مردم را با سینما آشنا کرد پس باید احترام اینها را نگه داشت. تئاتر هم همینطور است و باعث افتخار است که بچه‌های ما تئاتر ایران را در جهان اجرا می‌کنند. ما باید جور این فرهنگ و هنر را بکشیم چون برای اینجا هستیم. ما می‌توانیم فیلم و تئاتر خوب تولید کنیم.»

«پیمان یزدانیان» که در این سال‌ها بیشتر در حوزه‌ی ساخت موسیقی فیلم فعالیت داشته است؛ تاکنون جوایزی چون بهترین موسیقی متن از هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم مالمو در سوئد برای ساخت موسیقی فیلم «تنها مردان به گورستان می‌روند»،‌ نامزد دریافت تندیس زرین بهترین موسیقی متن از یازدهمین دورهٔ جشن سینمای ایران برای فیلم «پاداش سکوت»، نامزد دریافت تندیس زرین بهترین موسیقی متن از شانزدهمین دورهٔ جشن سینمای ایران برای فیلم «طبقه حساس»، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «از کنار هم می‌گذریم»، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «رسم عاشق‌کشی» و «مزرعه پدری»، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «کافه ترانزیت» و «یک تکه نان»، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «طبقه حساس» و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «به دنیا آمدن» شده است.

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء»
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 12:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پیمان یزدانیان» جایزه‌ی موسیقی فیلم را برای «خوک» دریافت کرد | موسیقی ما