برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی و خوانندگی «اعظم صانعی»
گروه «بوی گندم» قطعاتی از تجویدی و یاحقی را اجرا می‌کند
موسیقی ما - گروه موسیقی سنتی بوی گندم (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی اعظم صانعی 12 مرداد ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. این گروه قرار است قطعاتی خاطره انگیز از آثار اساتید گذشته موسیقی ایران را با تنظیم محمد جلالیان و احمد عشقی اجرا کند.

از جمله‌ی این قطعات می‌توان به آثاری از عباس شاپوری، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی، انوشیروان روحانی، مهدی خالقی، علی تجویدی، جهانبخش پازوکی، ناصر چشم آذر و... اشاره کرد. در این برنامه «مریم دوست محمدی» پیانو، «ماه‌سیما فلاحی» فلوت، «روناک معماری»، «مینا آقا رضایی» و «هلیا محمد ولی» ویولن، «آرمیتا سلیمی طاری» تار ، «عسل ملک زاده» سازهای کوبه‌ای، «نصیبه هاشمی»، «سمیرا جلالیان» و «سهیلا احمدی» می‌نوازند و «اعظم صانعی» نیز خواننده و سرپرست گروه است.

اعظم صانعی متولد 1338 در تهران آواز را نزد اساتید پر آوازه موسیقی ایران همچون محمد نوری ، صدری و شاپور رحیمی فراگرفته است. صانعی که سابقه اجرا با گروه کر محمد جلیل عندلیبی را در سال 1391 در تالار وحدت در کارنامه خود دارد در اولین دوره جشنواره موسیقی بانوان موفق به کسب مقام در رشته خوانندگی شده است.

محمد جلالیان و احمد عشقی که آهنگسازی و تنظیم قطعات این کنسرت را برعهده دارند ، هردو از فارغ التحصیلان دانشگاه هنر در رشته موسیقی هستند.

 کنسرت گروه موسیقی سنتی بوی گندم (ویژه بانوان) در تاریخ 12مرداد ماه ساعت 15 تا 17 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 13:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «بوی گندم» قطعاتی از تجویدی و یاحقی را اجرا می‌کند | موسیقی ما