برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حکم «علی ترابی»
«شهرام صارمی» مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره‌ی موسیقی فجر شد
 
موسیقی ما - «علی ترابی» مدیرکل دفتر موسیقی و رییس سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حکمی «شهرام صارمی» را به عنوان مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.
 
در حکم ترابی برای صارمی آمده است: «نظر به بند 4 از فصل دوم آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به حسن شهرت و سوابق مثبت و متعدد جناب عالی در برگزاری رخدادهای موسیقایی، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید. امید است همکاری صمیمانه جناب عالی و همکارانتان با دبیر محترم جشنواره و نیز بهره مندی از تجارب دوره های گذشته موجب شود تا جشنواره ای منظم، سلامت و برخوردار از شاخصه های هنری و اجرایی مورد قبول در پیش داشته باشیم.»
 
شهرام صارمی متولد 1342تهران، نوازنده کمانچه و دانش آموخته موسیقی دانشگاه هنر است. صارمی  با گروه های مختلف موسیقی ایرانی در داخل و خارج از کشور نوازندگی کرده و سال ها در آموزش و تدریس موسیقی و ساز کمانچه فعالیت کرده است. صارمی از سال 1376 تا 1382 مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران بود و معاون اجرایی کانون سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران(1380-1377) و مدیر امور موسیقی فرهنگسرای هنر(ارسباران) از سال1380  از سوابق مدیریتی صارمی در زمینه موسیقی است. او مدیریت اجرایی جشنواره ها و رویدادهای متعدد موسیقی را در کارنامه خود دارد و هماهنگی، برنامه ریزی و اجرای بزرگداشت استادان موسیقی ایران را انجام داده است. دبیری و داوری جشنواره های موسیقی، ساخت موسیقی چندین نمایش و نوازندگی در آلبوم های متعدد و موسیقی متن چند سریال از دیگر سوابق حرفه ای صارمی است. شهرام صارمی تاکنون طراحی، برنامه ریزی و اجرای بیش از 1400 کنسرت موسیقی در داخل و خارج از کشور و بیش از 50 مسترکلاس و برنامه پژوهشی را انجام داده و مقالات و تالیفاتی نیز در حوزه موسیقی دارد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 11:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شهرام صارمی» مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره‌ی موسیقی فجر شد | موسیقی ما