برنامه یاد بعضی نفرات
 
ششم و هشتم تیرماه و به سرپرستی «مهرداد کریم خاوری»
گروه «دف‌نوازان مشتاق» در تالار وحدت می‌نوازد
موسیقی ما - کنسرت گروه «دف‌نوازان مشتاق» به سرپرستی «مهرداد کریم خاوری» نوازنده و مدرس سازهای کوبه‌ای، ششم و هشتم تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بخش اول این کنسرت به بداهه‌نوازی، «فردین کریم خاوری» نوازنده تار، سه تار و شورانگیز به همراهی «مهرداد کریم خاوری» اختصاص دارد. در بخش دوم نیز گروه «دف نوازان مشتاق» متشکل از ۶۰ نفر نوازنده سازهای کوبه‌ای شامل سازهای دف، تنبک، ضرب زورخانه، دهل، سنج و دمام به سرپرستی «مهرداد کریم خاوری» به اجرای قطعاتی از ساخته و تنظیم‌های این هنرمند می‌پردازند.

مهرداد کریم خاوری متولد ۱۳۴۷ در شهر سنندج از سال ۱۳۶۱ تدریس دف را در تهران آغاز کرده است. او در آلبوم‌های متعددی از جمله «یادواره نور علی برومند» گروه شیدا به سرپرستی محمدرضا لطفی به هنرنمایی پراخته و از آثار او می‌توان به «حلقه هستی»، «حلقه رندان» و «کتاب آیین دف‌نوازی» (در سه جلد) نام برد. این هنرمند تاکنون در کنار گروه های مختلف کنسرت هایی در ایران و خارج از کشور اجرا کرده است.

گروه «دف نوازان مشتاق» از سال ۷۶ به سرپرستی مهرداد کریم خاوری تاسیس شد و در دوران فعالیت خود کنسرت هایی در تهران (تالار وحدت)، شهرستان‌ها و خارج از کشور روی صحنه برد.
 
عواید فروش شب اول این کنسرت به موسسه خیریه شروین اختصاص خواهد داشت.
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 13:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «دف‌نوازان مشتاق» در تالار وحدت می‌نوازد | موسیقی ما