برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با پیگیری مراحل پایانی تولید آلبوم جدیدش
محمد اصفهانی خواننده تیتراژ ماه رمضان شبکه سوم سیما شد
موسیقی ما دکتر «محمد اصفهانی» خواننده تیتراژ سریال شبکه سوم سیما در ماه مبارک رمضان شد. این سریال به نام «رهایم نکن» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور» تهیه شده و محمد اصفهانی در این پروژه با علیرضا کهن‌دیری در بخش موسیقی و روزبه بمانی در بخش ترانه همکاری داشته است. مجموعه رهایم نکن در طول ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:40 دقیقه روی آنتن می‌رود و در آن بازیگرانی نظیر امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مارال فرجاد و نیما شعبان‌نژاد و... هنرنمایی کرده‌اند.
 
اما این خواننده باسابقه طی ماه‌های اخیر پیگیر مراحل تولید آلبوم جدیدش هم بوده است. آلبومی که با دقت نظر مشغول تولیدش است و چهره‌های متنوع و متفاوتی در آن حضور دارند. به گفته دکتر اصفهانی مراحل خوانندگی‌ این اثر به پایان رسیده و اکنون در مرحله تنظیم و میکس قرار دارد.  از جمله چهره‌هایی که براساس اعلام محمد اصفهانی حضورشان در این آلبوم قطعی شده می‌توان به فواد حجازی، علیرضا کهن‌دیری، بهروز صفاریان، علیرضا افکاری، بابک زرین، سیاوش انور، روزبه بمانی، غلامرضا صادقی، تویجان آتابای و میلاد بابایی اشاره کرد.
 
این خواننده درباره عوامل آلبوم جدیدش می‌گوید:«دوستان قدیم و جدید و عزیزی که همیشه وفادارانه با من مانده‌اند و برای اعتلای موسیقی کشورمان تلاش کرده‌اند.» خرداد 93 آخرین آلبوم محمد اصفهانی به نام «شِکوِه» در بازار منتشر شد که حاوی قطعاتی با مضامین اجتماعی و انتقادی بود. بعد از انتشار آن آلبوم زمزمه‌های متعددی درباره جدیدترین مجموعه آثار محمد اصفهانی به گوش می‌رسید اما خواننده قطعه «کوچه باغ راز» در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» تا کنون از اعلام تاریخ دقیق انتشار اثرش امتناع کرده است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 16:53

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 21:45

علیرضا افکاری و بهروز صفاریان و علیرضا کهن دیری و روزبه بمانی و بابک زرین؟؟؟؟ یعنی پر ستاره ترین آلبوم بعد از انقلاب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد اصفهانی خواننده تیتراژ ماه رمضان شبکه سوم سیما شد | موسیقی ما