برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات خواننده آلبوم «شانزلیزه» درباره قطعه «من به جهنم»
فرزاد فرزین:برای استفاده از صدای خسرو شکیبایی از مدیران «دارینوش» اجازه گرفتیم
موسیقی ما – خواننده آلبوم «شانزلیزه» درباره انتشار یکی از آثار جدید خود توضیحاتی را ارائه داد.

فرزاد فرزین درباره استفاده از صدای مرحوم خسرو شکیبایی در تک آهنگ «من به جهنم» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «صدای مرحوم خسرو شکیبایی در این اثر استفاده شده که پس از ضبط و تولید این اثر متوجه شدیم که مالکیت آن اثر در اختیار شرکت «دارینوش» و آقای معظمی بود. ما با این دوستان صحبت کردیم و لطف را کردند و قرار شد این کار با صدای آقای شکیبایی منتشر شود و ما متعهد شدیم که در جای دیگری صدای ایشان پخش نشود. از دوستان «دارینوش» ممنونم.»

فرزاد فرزین افزود: « در ابتدا نمی‌دانستیم که این اثر با صدای آقای شکیبایی برای این شرکت است و از طریق خانواده‌شان پیگیری کرده بودیم و بعدا متوجه شدیم برای شرکت دارینوش است که از آن‌ها عذرخواهی کردیم و به ما لطف کردند و اجازه دادند این کار پخش شود ولی قرار شد از این به بعد صدای آقای خسرو شکیبایی در هیچ جایی به جز ویدئوی اثر که پخش شد، پخش نشود.»

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده درباره تور اجراهای خارج از کشور خود نیز گفت: «ما 11 و 12 ماه «می» به ترتیب در فرانکفورت و کلن کنسرت داریم و برای استرالیا و شهرهای دیگر ایالت امریکا هم از اوایل شهریور ماه کنسرت هایمان را روی صحنه خواهیم برد. کنسرت تهران هم برای 12 ام تمدید شده است و برای برنامه بعدی تهران هم در تابستان برنامه ویژه ای داریم. »

فرزین گفت: «تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قبل از ماه رمضان آهنگ جدید منتشر کنیم و یک موزیک ویدئوی جدید که نسبت به ویدئوهای دیگر فرمت متفاوت تری دارد. قرارداد بازی در سریال جدیدی را هم بستیم که اطلاعات آن به زودی اعلام می‌شود.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 10:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزین:برای استفاده از صدای خسرو شکیبایی از مدیران «دارینوش» اجازه گرفتیم | موسیقی ما