برنامه یاد بعضی نفرات
 
رامین بهنا با «ایران-11» روی صحنه می‌رود
دو یار قدیمی «آویژه»، بار دیگر در کنار هم
موسیقی ما - در دوره دوم اجراهای موسیقی-تجربه، رامین بهنا با گروهش یعنی گروه «بهنا» در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در برج آزادی روی صحنه می‌رود.
 
یکی از اتفاق‌های جالب توجه این اجرا حضور بابک ریاحی‌پور به عنوان نوازنده گیتار باس است. او بیست سال پیش در کنار رامین بهنا و البته پدرام درخشانی گروه «آویژه» را تشکیل دادند و در این کنسرت بار دیگر در کنار یار قدیمی خود قرار گرفته است. کسری ابراهیمی (درامز)، سیاوش امامی (گیتار الکتریک) و آرش عمرانی (کیبورد، سینتی سایزر) دیگر اعضای گروه هستند که رامین بهنا  را به عنوان سرپرست، آهنگساز و نوازنده کیبورد همراهی می‌کنند.
 
رامین بهنا به «موسیقی ما» می‌گوید که گروه «بهنا» در این کنسرت آلبوم «ایران-11» را اجرا می‌کند و علاوه بر آن چهار قطعه از آلبوم پیشین او یعنی «نه آنچنان» را که شامل «نخستین»، «سبکبال»، «سوار» و «آشنایی» می‌شود را با تنظیم جدیدی روی صحنه می‌برند.
 
در توضیح این برنامه آمده است: رامین بهنا هنرمندی است که در یک مسیر نمی‌ماند و با نگاهی به کارنامه کاری‌اش، می‌توان گفت او یک هنرمند تجربه‌ گرا است. نکته‌ای که بهنا را متمایز و البته مهم می‌کند، شجاعتی است که باعث می‌شود خودش را تکرار نکند. بهنا از آن دسته کسانی است که راه آسان را انتخاب نمی‌کند. او جریانی که خودش ایجاد کرده و حتی بازدهی یا بازخورد خوب داشته را به ‌راحتی رها می‌کند تا تجربه، خلق، موسیقی و لذت را هم‌زمان داشته باشد. دیگر اعضای گروه نیز، هنرمندانی هستند که با این‌که هرکدام مسیر هنری مستقل و موفقی را دنبال می‌کنند، اما در چارچوب گروه «بهنا» سعی در خلق فضای موسیقایی متفاوت از تجربه‌های شخصی‌شان دارند.
 
 
کنسرت گروه «بهنا» ساعت 20:30 در برج آزادی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 14:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دو یار قدیمی «آویژه»، بار دیگر در کنار هم | موسیقی ما