برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت افسانه موسیقی ژاپن 16، 17 و 18 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود
خاطره بازی با «کیتارو» و بهترین آثارش در ایران
موسیقی ما - کنسرت موزیسین مطرح ژاپن در تاریخ 16، 17 و 18 اردیبهشت در تهران و سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» که سه سال پیش در تهران به اجرای برنامه پرداخت و با استقبال دوستداران موسیقی مواجه شده بود، با گلچینی از بهترین و جدیدترین آثارش در تاریخ 16، 17 و 18 اردیبهشت در سالن وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت تا دوستداران این سبک از موسیقی بار دیگر شاهد اجرای یکی از مشاهیر معاصر موسیقی «نیو ایج» درایران باشند که برای این اجرا کنداکتوری کاملا متفاوت نسبت به اجرای قبلی‌اش در ایران را در نظر گرفته است و فقط با همراهی اعضای گروه خود روی صحنه خواهد رفت .

علی چراغعلی (تهیه کننده کنسرت کیتارو در ایران) درباره جزئیات بیشتر این کنسرت و آغاز روند بلیت فروشی آن توضیح داد: «خوشبختانه تمام روند اداری صدور مجوزهای لازم برای این کنسرت انجام شد و با صدور مجوزهای لازم بلیت فروشی این کنسرت از طریق سایت «تیوال» انجام خواهد شد.»

این تهیه کننده قدیمی موسیقی افزود: «در اجرای قبلی آقای کیتارو در ایران بسیاری از دوستداران موسیقی و علاقمندان موفق به تهیه بلیت و حضوردر این برنامه نشدند و پس از این اجرا بسیاری خواستار تمدید برنامه بودند و با توجه به اینکه شرایط اجرا در آن زمان مهیا نبود، تصمیم گرفتیم که در موقعیتی بهتر برای تمدید این کنسرت برنامه ریزی کنیم که خوشبختانه در حال حاضر تمام شرایط مهیا شده و قطعا این اجرا یکی از بهترین کنسرت‌های آقای کیتارودر ایران خواهند بود. این اجرا نسبت به اجرای قبلی ایشان صد در صد متفاوت خواهد بود و بر اساس برنامه‌های سال 2018 کیتارو در تور جهانی‌اش روی صحنه خواهد رفت.»

با توجه به میزان درخواست بالای دوستداران موسیقی در اقصی نقاط کشور، این برنامه برای اجرا در برخی شهرستان‌ها کشور نیز برنامه ریزی شده است که به محض قطعیت تاریخ و مکان برگزاری برنامه، جزئیات تور کنسرت‌های کیتارو در شهرهای مختلف ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

کیتارو سال‌هاست که در آمریکا و شهر سانفرانسیسکو ساکن است و موسیقی خود را که برگرفته از اصوات طبیعت است، عمدتا در استودیوی شخصی‌اش در کوه‌های ژاپن می‌سازد. «کیتارو» که هرگز معلم نداشته، آموخته‌است که تنها به گوش‌ها و احساسات خود اعتماد کند. باورش دشوار است، ولی یکی از بزرگ‌ترین آهنگ سازان جهان سواد موسیقی به مفهوم کلاسیکش را ندارد. کیتارو می‌گوید: من هرگز تحصیل نکرده‌ام. من نمی‌توانم نت‌های موسیقی را بخوانم یا بنویسم. اما انگشتانم حرکت می‌کنند و من متعجب می‌شوم که این موسیقی از کجاست. من آهنگ‌هایم را می‌نویسم ولی در واقع آن‌ها متعلق به من نیستند. آواهایی هستند که از درون من می‌جوشند و به من آرامش می‌دهند.

گفتنی‌ست بلیت فروشی کنسرت «کیتارو» از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 8 فروردین از طریق سایت «تیوال» به آدرس: www.tiwall.com آغاز خواهد شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 14:39

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خاطره بازی با «کیتارو» و بهترین آثارش در ایران | موسیقی ما