برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور جمشید هاشم پور، رضا ناجی، مرجانه گلچین و...
کنسرت شاد آذری ها در تالار وزارت کشور برگزار شد
موسیقی ما - کنسرت آیهان و سه خواننده آذربایجانی جمعه شب 4 اسفندماه به تهيه كنندگي ياشار آذرتاش در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت شاد آذربایجانی به خوانندگی آیهان، بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو در حالی در سالن وزارت کشور روی صحنه رفت که دوستداران موسیقی استقبال خوبی از این کنسرت داشتند.

در ابتدای برنامه آیهان روی صحنه رفته و گلچینی از قطعات آلبوم خود "مارال" را به اضافه چند قطعه ماندگار آذری را اجرا کرد و گفت: بسیار خوشحالم که مردم شریف ایران علی الخصوص آذری ها برای بار دیگر با استقبال از این اجراباعث تمدید آن شدند.

امیدوارم لایق این مقدار محبت از سوی مردم باشم. او هچنین گفت: مشغول کار روی آلبومم هستم و بزودی این اثر را روانه بازار خواهم کرد، بعد از اتمام صحبت های این خواننده قطعه "او گوزه ل خانمدی" اجرا شد.

سپس نوبت به بال اوغلان خواننده آذربایجانی رسید.در ادامه کنسرت بال اوغلان اشرف او به رو صحنه رفت و قطعات "آی اوچان قوشلار"، "شلاله"، "آنا"، "نه دندیر" را اجرا کرد.

او بعد از حضور روی سن گفت: بسیار خوشحال هستم که امشب برای مردمان مسلمان ایران اجرا می‌کنم و باعث افتخارم است. سپس الچین حسین او به روی صحنه رفت و قطعات "ائولنمیره"، "داغلارا گنده ک"، "بابام"، "بیرمارال"، "آنا"، را اجرا کرد.

در پایان نامیک قاراچوخورلو خواننده مطرح آذربایجانی که همگی او را با کلیپ "روایت" می‌شناختند با تشویق فراوان حضار به اجرای برنامه‌ خود پرداخت.

این هنرمند قطعات "قلبیمده ووردو"، "پاپانین گول بالاسی"، "بورابیلم هارادی"، "روایت" را اجرا کرد.

در هنگام اجرای قطعه"روایت" مردم داخل سالن به وجد آمده بودند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی یاشار آذرتاش و به همت شرکت "ققنوس" به مدیریت محمدحسین توتونچیان و با همراهی ارکستر ریحان به سرپرستی حجت مبذول اجرا شد.

جمشید هاشم پور، رضا ناجی، مرجانه گلچین، و... از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 15:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت شاد آذری ها در تالار وزارت کشور برگزار شد | موسیقی ما