برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دومین همکاری این دو هنرمند
قطعه دوصدایی میلاد درخشانی و کیان پورتراب منتشر شد
موسیقی ما - میلاد درخشانی و کیان پورتراب بعد از همکاری موفقی که سه سال پیش در قطعه «بشنو» از آلبوم «اشارات نظر» داشتند، بار دیگر در یک قطعه دو صدایی با یکدیگر همکاری کرده‌اند.
 
«نمی‌تابی» نام این قطعه است که آهنگسازی آن را میلاد درخشانی و کیان پورتراب به صورت مشترک انجام داده‌اند و تنظیم و شعرش را هم کیان پورتراب ساخته و سروده است. میلاد درخشانی درباره این همکاری می‌گوید: «به نظرم بهترین اتفاق، قرار گرفتن دو تجربه متفاوت و یک سلیقه واحد در کنار یکدیگر است که این موضوع درباره من و کیان هم صدق می‌کند؛ چراکه راه من و کیان هم تقریباً یکسان است اما تجربیاتمان با هم متفاوت بوده؛ در واقع او بیشتر در بخش موسیقی الکترونیک و من در بخش آکوستیک فعالیت کرده‌ام. در این قطعه هم می‌توان سلیقه هر دوی ما را دید و مطمئناً این همکاری‌ها ادامه‌دار خواهد بود چون ایده‌هایمان خیلی خوب با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و هر بار نتیجه خوبی می‌گیریم.»
 
درخشانی درباره قطعه «نمی‌تابی» توضیح می‌دهد که: «بخش‌هایی از این قطعه را پیش از این ساخته بودم اما در ادامه تصمیم گرفتیم آن را به صورت مشترک بسازیم و به عنوان تک قطعه منتشر کنیم.»
 
کیان پورتراب قرار است به زودی نخستین آلبوم شخصی خود را منتشر کند و میلاد درخشانی هم مشغول کار روی آلبوم اینسترومنتالش (بی‌کلام) با سازهای عود، درامز، گیتار باس، پیانو و کیبورد است.
 
می‌توانید قطعه «نمی‌تابی» که میکس و مسترینگ آن توسط آرش پاکزاد انجام شده و میلاد درخشانی هم در آن عود نواخته را از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 21:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه دوصدایی میلاد درخشانی و کیان پورتراب منتشر شد | موسیقی ما