برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیاتی از همکاری جدید چاوشی و سریال پرطرفدار
بازگشت محسن چاوشی به شهرزاد با «جمعه»
موسیقی ما – فصل سوم سریال پرطرفدار «شهرزاد» از تاریخ ۹ بهمن درشبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و تهیه کنندگان این سریال در تلاشند که با سناریویی جذاب، باردیگر حضوری قدرتمند را تکرار نمایند.

به گزارش «موسیقی ما»، روز گشته محسن چاوشی تک اهنگ و موزیک ویدئوی «جمعه» را برای فصل سوم شهرزاد منتشر کرد و این اثر بار دیگر تب این سریال پرطرفدار را در بین دوستدارانش بالا برد تا بار دیگر دوشنبه‌های شهرزاد، اتفاق مهم هفتگی برایدوستداران موسیقی و این سریال باشد.

سریال شهرزاد که پخش فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ آغاز شد، به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون داستان متفاوت، تیم بازیگری عالی و موسیقی شنیدنی توانست توجه عموم مردم را جلب کند و به یکی از بر‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شود. اواخر مهرماه فصل دوم این سریال با ۱۵ قسمت به پایان رسید و در مدت کوتاهی تهیه‌کننده آن خبر از پخش فصل سوم در فصل زمستان داد. حال بر اساس جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین قسمت از فصل سوم سریال شهرزاد در تاریخ ۹ بهمن پخش خواهد شد. به مانند دو فصل قبل، سریال مذکور دو‌شنبه هر هفته به صورت نمایش خانگی و نمایش آنلاین توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد و سازندگان برای هر قسمت، برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی کرده‌اند.

در رابطه با روند فیلمبرداری این سریال نیز به این نکته اذعان شده است که فصل سوم سریال شهرزاد از شهریورماه در حال تولید بوده و تصویربرداری آن همچنان با حضور همه بازیگران ادامه دارد. طبق این خبر، داستان فصل سوم دنباله مستقیم دو فصل قبل و ادامه‌ای بر ماجراهای عاشقانه آن‌ها است.

داستان‌های عاشقانه سریال شهرزاد از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و از بین اعضای اصلی تیم تولید آن می‌توان به حسن فتحی (کارگردان و نویسنده)، نغمه ثمینی (نویسنده) و محمد امامی (تهیه‌کننده) اشاره کرد. همچنین در تیم بازیگری آن که سه نسل از هنرمندان ایرانی را در خود جای داده، بازیگران طراز اول و مشهوری از جمله ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیر جعفری و رضا کیانیان حضور دارند.

ترانه سرا، آهنگساز و خواننده «جمعه» محسن چاوشی است و علی چراغی نیز بعنوان همخواندر کنار این خواننده حضور دارد. شهاب اکبری تنظیم این اثر را بر عهده داشته و احسان نی زن و عال روحنواز نیز به عنوان نوازنده در این اثر حضور دارند. فرناز ملکی نیز در بخش «کرال» با چاوشی همکاری کرده است.
موزیک ویدئوی «جمعه» را اینجا و تک آهنگ و فایل صوتی این اثر را اینجا گوش کنید و ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 11:56

دیدگاه‌ها

شنبه 7 بهمن 1396 - 15:08

بازیگران مشهوری همچون حامد زمانی ؟ !!!

شنبه 7 بهمن 1396 - 23:46

فقط ب عشق چاوشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازگشت محسن چاوشی به شهرزاد با «جمعه» | موسیقی ما