برنامه یاد بعضی نفرات
 
خبر ویژه خواننده پاپ در اجرای جشنواره موسیقی فجر
امیرعباس گلاب: نخستین آلبومم به نام «قله» به زودی منتشر می‌شود
موسیقی ما - کنسرت امیرعباس گلاب در سالن همایش ایرانیان با استقبال مخاطبان روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده پاپ در این کنسرت برای نخستین بار اعلام کرد که نخستین آلبوم رسمی‌اش به نام «قله» به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

امیرعباس گلاب در این کنسرت قطعات «فقط برو»، «تو از کجا پیدات شد؟»٬ «گونه»، «دیوونه»، «قله»، «بانو جان»، «ازدواج»، «دلخوشی»، «عشق تو»، «صدای بارون»، «بریم دریا»، «ساده است» و «بخشش» را اجرا کرد. این خواننده پس از خواندن قطعه «فقط برو» که با استقبال حاضران همراه بود به سلام و خیر مقدم به حاضران پرداخت و گفت: مرا از اجرای جشنواره ترسانده بودند و می گفتند مخاطبان این اجراها خوب نیستند اما شما از اول به من انرژی دادید، امیدوارم تا پایان کنسرت نیز پرانرژی باشید. او درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه غرق شدن نفتکش سانچی را تسلیت گفت و از حاضران خواست به احترام قربانیان یک دقیقه سکوت کنند.

این خواننده در بخشی از برنامه با تشکر از مادرش که در سالن حضور داشت، عنوان کرد: مادرم از کودکی مرا تشویق می کرد که خواننده شوم و من خوشحالم که آرزوی او را برآورده کردم. من زمانی خواب این صحنه ها را می دیدم. امیرعباس گلاب در بخش بعدی برنامه و برای اجرای قطعه «عشق تو» از روی سن پایین و میان حاضران آمد. همچنین همزمان با اجرای تعدادی از قطعات از جمله «قله» و «بانو جان» کلیپ های این خواننده در سالن پخش شد. امیرعباس گلاب در طول این اجرا از تهیه کننده آثار و کنسرت‌هایش «محمدرضا خانزاده» و همچنین محسن رجب‌پور تقدیرو تشکر نمود. این خواننده در بخش پایانی این کنسرت گفت: ترانه های من در غم و شادی با شما بوده اند و امیدوارم در آن لحظات به یاد من باشید. او بدون این که از حمید صفت نامی ببرد، قطعه «بخشش» را به یاد این خواننده اجرا کرد.

علی آقایی گیتار بیس، پیمان جوینده پیانو، امیرعلی رحمانی پرکاشن، عرفان پاشا ویولون، فرزاد رضایی گیتار الکتریک، سهراب رمضانزاده درامز، امیر محمدی صدابردار، مهیار رضوان سرپرست گروه، عرفان قوی‌قلب، سعید شمسی کیبورد در گروه نوازندگان حضور داشتند.

                                                                                      **********
                                                         امیرعباس گلاب: آرزو می کنم مشکل حمید صفت زودتر حل شود

خبرنگار سایت «موسیقی ما» پیش از این کنسرت در گفتگویی کوتاه با این خواننده درباره جشنواره و آخرین فعالیت‌هایش گپ زده که در ادامه می خوانید:

* به عنوان سوال اول می‌خواستم درمورد جشنواره صحبت کنیم. اولین اجرای شما در جشنواره است و این جشنواره چقدر می‌تواند روی کلیت موسیقی در ایران تاثیرگذار باشد؟

همانگونه که گفتید من اولین بار است که در جشنواره حضور دارم و خیلی فرمت دقیق آن را نمی‌دانم ولی دوست داشتم این جشنواره به صورت رقابتی بود تا رفاقتی. ما بیشتر به خاطر طرفداران می‌آییم و خوشحال هستم که روی استیج می‌روم. همین موضوع بیشترین اهمیت را برای من دارد. بعد از جشنواره باید ببینیم که جو آن چگونه است و چقدر با کنسرت‌های خودم تفاوت دارد.

* خواننده‌های زیادی در چندوقت اخیر وارد فضای موسیقی کشور شدند. خواننده هایی که عمدتا با برچسب زیرزمینی وارد شدند ولی به مرور در چند وقت اخیر وارد فضای رسمی شده‌اند. کمی در این مورد صحبت کنیم. آیا این روند را مثبت ارزیابی می کنید؟ در مورد این مکانیسم چه صحبتی دارید؟

من همیشه سرم در کار خودم بود و مسیر خودم را رفتم و هیچوقت سعی نکردم لامپ یک بار مصرف باشم و در تایمی بیایم و روشن شوم و بعد بسوزم و از این بروم. من ده سال است که کار می کنم و تراک به تراک طرفدارانم را پیدا کردم و طرفدارانم هر سال من را بهتر شناخته اند و به طرفدارانم قول می دهم امسال تازه مجاز شده ام و سال دیگر یک امیرعباس خیلی بهتر از این را ببینند.

* سوال آخرم درمورد یار غارت حمید صفت که این روزها حال و روز خوبی ندارد و یک فضای ملتهب اجتماعی درموردش به وجود آمده است. می‌خواهم در حد چند دقیقه درموردش صحبت کنیم.

بله همانطور که می دانید حمید دوست خیلی خوب من است و متاسفانه این مشکل برایش پیش آمده است. من هر روز با او در ارتباط هستم و صحبت می‌کنم. واقعا آرزو می‌کنم مشکلش حل بشود و بتواند موسیقی‌اش را ادامه دهد. حمید فوق العاده پسر بااحساسی است و کارش را بلد است و با افکاری که من از این شخص می‌شناسم که در سرش است مطمئنم خیلی می‌تواند به موسیقی رپ پیشرفت بدهد. مطمئنم از قول خودم می‌گویم که حمید قاتل نیست. شناختی که من از او دارم که پسر مهربان و خوش قلبی است و از صمیم قلب برایش آرزوی موفقیت می کنم.

* صحبت پایانی ات را با مخاطبانت انجام بده و یک خبر جدید به آن ها بگو که تا به حال نشنیده اند.

اولا ما مخلص طرفدارانمان هستیم و خیلی ممنون که هرسال از ما حمایت می کنند و ما را حمایت می کنند و حتی اگر تراکی را دوست ندارند باز هم از ما حمایت می کنند. خبر خوب اینکه انشالله امسال آلبوم من «قله» منتشر می‌شود و امیدوارم خاطرات خوبی با ان داشته باشند.

گفتگو: بهمن بابازاده / گزارش تصویری: مونت فاضلی  / گزارش ویدئویی: علیرضا حق شناس
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 02:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرعباس گلاب: نخستین آلبومم به نام «قله» به زودی منتشر می‌شود | موسیقی ما