برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار نخستین اثر رسمی شاگرد سیمین غانم
«خوشبختی» با صدای امیر قدرجانی منتشر شد
موسیقی ما - امیر قدرجانی از شاگردان سیمین غانم، نخستین قطعه رسمی خود را با عنوان «خوشبختی» منتشر کرد.

«میلاد اکبری» آهنگسازی و تنظیم قطعه «خوشبختی» از سروده‌های «سحر بابایی» را عهده‌دار بوده و «میلاد فرهودی» میکس و مستر کار را بر عهده داشته و «فیروز ویسانلو» نیز به‌عنوان نوازنده گیتار در این اثر هنرنمایی کرده است.

امیر قدرجانی که دوره‌های سلفژ را نزد اساتیدی چون محسن الهامیان و علی شهرآشوب و دوره‌های آواز را تحت نظر استاد سیمین غانم گذرانده، از سال 91 فعالیت‌های خود را آغاز و به جمع‌آوری آلبوم اقدام کرده است.

این خواننده درباره فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: «از سال 91 کار بر روی آلبوم خود را آغاز و در همین راستا با میلاد اکبری به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده اصلی کارها همکاری کردم و حاصل این همکاری، نخستین آلبوم رسمی‌ام با عنوان «قسمت من» است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اواخر امسال به انتشار می‌رسد.»
این خواننده افزود: «ابتدا قرار بود با میلاد اکبری، برای آلبوم ملودی‌های آرام و سازهای آکوستیک را در نظر بگیریم و بنا بر اصرار و علاقه بنده، مسیر موسیقی فاخر را طی کنیم، اما به‌تدریج ملودی‌ها به سمت موسیقی الکترونیک رفت. البته سعی کردم که آثار از موسیقی فاخر خیلی فاصله نگیرد.»

او اضافه کرد: «در آغاز تصمیم داشتم کارها را در قالب آلبوم به انتشار برسانم اما با توجه به شرایط حال حاضر بازار موسیقی و حضور گسترده هنرمندان این عرصه در فضای مجازی، تصمیم بر این شد که پیش از انتشار آلبوم، قطعاتی را به‌صورت تک‌آهنگ در وب‌سایت‌های مجاز منتشر و سپس نسبت به انتشار آلبوم اقدام کنم.»

قدرجانی با اشاره به این‌که در تمام این سال‌ها در کنار تولید آثارش به شناخت اهالی و بازار موسیقی پرداخته، گفت: «در این سال‌ها رویا پردازی‌هایم کمرنگ‌تر شد. امیدوارم با انتشار آلبوم نخست، شرایط برای حضورم در عرصه موسیقی بهتر شود.»

قطعه «خوشبختی» از آلبوم «قسمت من» را با صدای امیر قدرجانی را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 07:41

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 17 دی 1396 - 08:32

سلام امیر جان, آهنگ ها و صدایت بسیار زیبا و دلنشین است آرزومندیم شاهد موفقیت روز افزون شما در عرصه موسیقی کشور باشیم . شاد و سرفراز باشید .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خوشبختی» با صدای امیر قدرجانی منتشر شد | موسیقی ما