برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی اعتراض این هنرمند نسبت به ارائه بدون اجازه‌ی قطعه «بازم بتاب» به عنوان آوای انتظار صورت گرفت
عذرخواهی یک شرکت تأمین محتوای موبایل از سیروان خسروی
موسیقی ما - یکی از شرکت‌های تأمین محتوای سرویس آوای انتظار همراه اول، بابت قرار گرفتن قطعه «بازم بتاب» اثر سیروان خسروی در فهرست آواهای انتظار این شرکت، از این هنرمند عذرخواهی کرد.

به گزارش «موسیقی ما» سال  گذشته اعتراض «سیروان خسروی» به شرکت همراه اول به‌خاطر قرارگیریِ بدون اجازه‌ی قطعه «بازم بتاب» در لیست آواهای انتظار (پیشواز) این اپراتور تلفن همراه، حاشیه‌هایی به دنبال داشت. پس از اعتراض سیروان، همراه اول در بیانیه‌ای یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده محتوای آوای انتظار (شرکت سروش همراه رسانه) را مسئول این اتفاق دانست و البته اذعان کرد که قطعه مورد اشاره سیروان، از جمله محتواهای متعلق به سازمان صداوسیما است.

اما به‌تازگی بیانیه‌ای از سوی شرکت «سروش همراه رسانه» در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته که در آن توضیحاتی درباره این مسئله ارائه شده است. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«چندی پیش انتشار قطعه «بازم بتاب» از آقای سیروان خسروی توسط شرکت سروش همراه رسانه در قالب سرویس آوای انتظارهمراه اول که بدون عقد قرارداد و توافق منتشر گردیده، موجبات اعتراض شدید ایشان را فراهم نمود و در مقابل بدون توقف انتشار، اداره کل شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) طی بیانیه مورخ 1395/08/11 اعلام داشت که قرارگیری این قطعه در لیست آوای انتظار همراه اول توسط شرکت سروش همراه رسانه (یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده محتوا (CP) در حوزه آوای انتظار) صورت پذیرفت. آقای سیروان خسروی صراحتاً اعلام داشته که تمامی حقوق معنوی و مادی این قطعه متعلق به ایشان است، اما پخش آن در یکی از برنامه‌های تلویزیونی این برداشت را برای شرکت سروش همراه رسانه ایجاد نمود که حق بهره‌برداری از قطعه مذکور متعلق به صدا و سیما است و ارائه آن در قالب سرویس آوای انتظار برای مشترکان همراه اول بلامانع است. علی‌هذا سروش همراه رسانه همواره بر رعایت حقوق مؤلفان و هنرمندان تأکید داشته و به‌وسیله این بیانیه رسمی مراتب عذرخواهی و دلجویی خود را از آقای سیروان خسروی اعلام می‌دارد.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 19:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عذرخواهی یک شرکت تأمین محتوای موبایل از سیروان خسروی | موسیقی ما