برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی و در قالب نمایش «بی بی و سرباز دل» با حضور بازیگران سرشناس
روزبه بمانی برای اولین‌بار در خارج از ایران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «روزبه بمانی» به صحنه تئاتر باز می‌گردد. این ترانه‌سرا و خواننده سرشناس به زودی در قالب تور نمایش «بی‌بی و سرباز دل» به همراه چند بازیگر سرشناس دیگر ایفای نقش می‌کند. این نمایش به کارگردانی «رضا حداد» در هشت شهر اروپا اجرا خواهد شد و دست‌اندرکاران و بازیگران بی بی و سرباز دل هفته آینده از ایران می‌روند. برزو ارجمند، روزبه بمانی، شقایق فراهانی و علی لک‌پوریان هنرمندان حاضر در این نمایش هستند. «سیامک انصاری»، مجری چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما»، هم یکی دیگر از بازیگران این پروژه است.
 
 اولین مقصد روزبه بمانی و سایر بازیگران نمایش بی بی و سرباز دل شهر فرانکفورت است. آنها روز 14 ژانویه یعنی 24 دی در این شهر اجرا دارند. ادامه این تور از روز 19 ژانویه آغاز می‌شود و تا چهارم فوریه در شهرهای کلن، مونیخ، هامبورگ، وین، لندن، استکهلم و گوتنبرگ میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهند بود.
 
روزبه بمانی در سال‌های گذشته هم تجربه بازیگری تئاتر داشته و سال گذشته برای اولین‌بار در فیلم‌سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی «بیژن میرباقری» نقش اصلی را ایفا کرد. او این روزها مراحل پایانی تولید اولین آلبوم خود را دنبال می‌کند و قرار است در کسوت یک خواننده هم پا به عرصه رقابت موسیقی بگذارد. البته از پاییز سال گذشته تا امروز قطعاتی نظیر خسته شدم، کجا باید برم، حالم خوش نیست و چالوس با صدای او منتشر شده است. بمانی چندی پیش هم قطعه جدید گروه «دارکوب» به نام خون بس را خواند که سراینده ترانه متفاوت و تأثیرگذار آن قطعه، خودش بود. آلبوم روزبه بمانی به تهیه‌کنندگی موسسه «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» روانه بازار می‌شود اما هنوز زمان دقیق انتشارش مشخص نیست. 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 - 14:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه بمانی برای اولین‌بار در خارج از ایران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما