برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجراهای زمستانی این خواننده در تهران با هشت سانس برنامه آغاز شد
«حامد همایون» در حضور مهمانان ویژه روی صحنه رفت
موسیقی ما کنسرت‌های زمستانی «حامد همایون» با استقبال خوب مخاطبان تهرانی او آغاز شد. این خواننده طی روزهای سوم، چهارم، پنج و ششم دی‌ماه به همت شرکت «ترانه شرقی» و تهیه‌کنندگی «محسن رجب‌پور» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. حامد همایون در این برنامه علاوه بر اجرای قطعات آلبوم «دوباره عشق»، تک‌آهنگ‌های جدیدش را هم به همراه دوستدارانش زمزمه کرد. نکته خبرساز کنسرت ششم دی ماه او حضور چند خواننده جوان و مطرح موسیقی پاپ بود که به تماشای اجرایش نشستند و به سرعت عکس‌های آنها با حامد همایون در فضای مجازی دست به دست شد. بهنام بانی، حمید هیراد و حامد برادران هنرمندان جوان مهمان این کنسرت بودند. حسن اردستانی، هومن برق‌نورد و محمدرضا عقیلی هم به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور داشتند.
 
حامد همایون در این کنسرت قطعاتی نظیر چتر خیس، بارون که زد، دوباره عشق، مجنون، حس عاشقی، نیمه من و حس عاشقی و... را خواند. «نیلوفر محبی» هم به عنوان نوازنده مهمان ساز ویولن در این کنسرت حضور داشت و تکنوازی او در قطعه «نیمه من» انرژی سالن را بالا برد. حامد همایون پس از این کنسرت عازم اجرا در سایر شهرهای ایران شد و احتمالاً بازگشت دوباره او به پایتخت با اجرا در جشنواره موسیقی فجر باشد. او روز جمعه 22 دی در سالن همایش‌های ایرانیان و طی دو سانس میزبان مخاطبان جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

پوریا ربانیان (پرکاشن)، آرش عیوضی (گیتاربیس)، امیرحسین توسلی (تار و سه‌تار)، محمد افشانی (گیتار)، آرین میلیکیان (کیبورد) و پیمان لطیفی (درامز) اعضای ارکستر حامد همایون به رهبری و نوازندگی گیتار الکتریک و تنظیم قطعات سامان امامی بودند.

 
در ادامه عکس‌های «مسعود ساکی» از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 18:23

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 9 دی 1396 - 09:02

مرسی به اقای همایون و دو عزیز

شنبه 9 دی 1396 - 09:03

من از اين ناراحتم كه چرا بهترين نوازنده ها حاضر ميشن با اين خواننده ها روى صحنه برن؟از اينكه چرا شبكه دو رسما شده تريبون حامد همايون؟چرا دورهمى خواننده قطعه فاخر "به كى پز ميدى" رو دعوت كرده؟؟?

یکشنبه 10 دی 1396 - 13:53

بد ترین های تاریخ موسیقی ایران

یکشنبه 10 دی 1396 - 13:53

ببینید موسیقی مملکت ما به کجا رسیده که اینا شدن هنرمندان برتر وای برما

یکشنبه 10 دی 1396 - 13:53

چرا آخه؟چرا اينارو هنرمند خطاب می کنید.بسه ديگه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حامد همایون» در حضور مهمانان ویژه روی صحنه رفت | موسیقی ما