برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور الهام پاوه‌نژاد و همراهی چند چهره سرشناس دیگر
مهيار عليزاده براى اولين بار در «تكرار نامنظم بى تو» مى‌خواند
موسیقی ما – کنسرت مهیار علیزاده و گروهش در قالب رویداد کجشنبه‌ها که قرار بود دوم دی‌ماه برگزار شود به تعویق افتاد. تاریخ جدید برگزاری این برنامه روز شنبه نهم دی‌ماه خواهد بود. عنوان اجرای مهیار علیزاده در پنجمین بخش از رویداد کجشنبه‌ها، «تکرار نامنظم بی‌تو» خواهد بود و قرار است این موزیسین که طی چند سال اخیر آثار موفقی در همکاری با هنرمندان مطرح داشته، برای اولین‌بار قطعاتی را با صدای خودش بخواند. این برای اولین‌بار است که مهیار علیزاده پس از سال‌ها فعالیت در زمینه آهنگسازی و نوازندگی قصد دارد به شکل جدی قطعاتی را با صدای خودش بخواند. همچنین قرار است به زودی قطعات این اجرا در قالب یک آلبوم منتشر شود.
 
 از سوی دیگر به تازگی حضور «الهام پاوه‌نژاد» هم در پروژه تکرار نامنظم بی‌تو قطعی شده و قرار است سایر اعضای گروه را همراهی کند. به زودی هم جزئیاتی از حضور چند چهره سر‌شناس دیگر در این پروژه اعلام می‌شود. دارا دارایی، سعید پیلتن، مهیار طهماسبی، پیمان حاتمی، ساناز ستوده، عماد عطارزاده، محمد حقیقی و مهگل صفدری اعضای گروه مهیار علیزاده در این برنامه هستند.
 
پنجمین اجرای کجشنبه‌ها قرار است روز نهم دی از ساعت ۱۹: ۳۰ در پردیس تئا‌تر شهرزاد برگزار شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجرای مهیار علیزاده و گروهش می‌توانند به سایت tiwall.com مراجعه نمایند. پیمان قدیمی علاوه بر تهیه‌کنندگی به همراه فرهاد فزونی طراح و کارگردان هنری این اجرا هم هست. هیچا (گروه فکر و خلاقیت آرتیمان) هم مجری طرح است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 20:49

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهيار عليزاده براى اولين بار در «تكرار نامنظم بى تو» مى‌خواند | موسیقی ما