برنامه یاد بعضی نفرات
 
سانس‌های تمدیدی کنسرت رضا یزدانی در برج میلاد پس از موفقیت در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» برگزار شد
دوئل مرد سفیدپوش در آینه «درهم»
موسیقی ما سانس‌های تمدیدی کنسرت «رضا یزدانی» در برج میلاد تهران برگزار شد. این خواننده باسابقه عصر روز جمعه اول دی برای دومین مرتبه طی یک ماه اخیر به همت شرکت «رویال هنر پارس» و تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» با دوستدارانش دیدار کرد. او در این برنامه هم منتخبی از آثار پرخاطره‌اش و همچنین قطعات آلبوم «درهم» را خواند. آلبومی که اواخر آبان منتشر شد و دهمین مجموعه آثار رضا یزدانی در بازار موسیقی بود و از آن زمان بازتاب‌گوناگونی پیرامونش شکل گرفته است.
 
از سوی دیگر رضا یزدانی در حالی کنسرتش را روی صحنه برد که هفته گذشته و در جریان چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» موفق به کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ – راک در شاخه مردمی برای آلبوم «دوئل در آینه» شده بود. قطعاتی از این آلبوم هم در کنسرت یک دی اجرا شد که مورد توجه دوستداران یزدانی قرار گرفت. نکته دیگر این کنسرت هم پوشش متفاوت رضا یزدانی بود. او که معمولاً با لباس‌های چرمی مشکی روی صحنه حاضر می‌شود این بار لباس یکدست سفید بر تن داشت.
 
تیک‌آف، درهم، برزخ، هذیون، دام دگر نهاده‌ام، اگر عشق را زبان سخن بود، سلول شخصی، رادیو، سیگار پشت سیگار، ادامه بده، پانزده سالگی و خلیج فارس از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد. میلاد عدل (گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتار باس)، شهروز بردوده (پیانو، کیبورد)،  محمد خرمی نژاد (درامز)، سهیل زرین کلک (گیتار الکتریک)، امیرمسعود پهلوان (نی‌انبان)، مهرداد خرمی (پرکاشن)  و علیرضا مهدی زاده (ساکسفون) اعضای ارکستر رضا یزدانی در این برنامه بودند.
 
همچنین قرار است به زودی تور کنسرت‌های آلبوم درهم در ایران و سایر کشورهای جهان برگزار شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 15:21

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوئل مرد سفیدپوش در آینه «درهم» | موسیقی ما