برنامه یاد بعضی نفرات
 
راکرهای مشهدی برای دومین‌بار در سال جاری روی صحنه می‌روند
«مسافران مرددِ» امیراشکان غلامی در برج آزادی
موسیقی ما امیراشکان غلامی برای دومین‌بار در سال جاری، کنسرتش را در تاریخ 16 آذر در برج آزادی روی صحنه می‌برد.
 
این کنسرت که اجرای دو آلبوم منتشر شده از این هنرمند مشهدی یعنی «مسافران مردد» و «پلاستیکا» است، با حضور نوازندگان مطرح موسیقی روی صحنه خواهد رفت تا به این ترتیب رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد)، کسری سبکتکین (گیتارباس)، علی باغفر (سرپرست گروه و درامز)، امیر راحتی (گیتار الکتریک) و میلاد مرادی (کمانچه)، امیر اشکان غلامی را به عنوان خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک همراهی کنند.

این گروه در اجرای پیش رو، قطعاتی از آلبوم‌های پیشین را با تنظیمات و ساز بندی جدید برای مخاطبان اجرا می کند؛ این در حالی است که آهنگسازی و تنظیم بیشتر قطعات را امیراشکان غلامی بر عهده داشته است.
 
آلبوم «مسافران مردد»، اسفند سال 94 منتشر شد که اثری در سبک راک است و غلامی درباره آن می‌گوید: «این اثر به دغدغه‌های انسانی می‌پردازد. نام آلبوم بر اساس ترانه اول یعنی «هبوط» انتخاب شده و در آن از سروده های سعدی، هوشنگ ابتهاج، محمد سعیدشاد، آبان صابری و رضا عابدین‌زاده استفاده شده است. نوازندگانی چون پویان قندی، رضا تاجبخش، آرین کشیشی، حسین شریفی، علی باغفر، کریم قربانی، علیرضا ثنائی، پاشا هنجنی، میلاد مرادی و پدرام فریوسفی درآلبوم «مسافران مردد» همکاری داشته‌اند.
 
کنسرت گروه امیراشکان غلامی در تاریخ 16 آذر ساعت 20 و به تهیه‌کنندگی یاشار درفشه در برج آزادی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 18:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مسافران مرددِ» امیراشکان غلامی در برج آزادی | موسیقی ما